خبرنگاران، سربازان خط مقدم جبهه ی اطلاع رسانی هستند

طی مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر و فرمانده سپاه امام صادق، ضمن تقدیر از خبرنگاران برگزیده، از پوستر ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر نیز رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر، این نشست به میزبانی سپاه امام صادق بوشهر و همکاری سازمان بسیج رسانه برگزار گردید.

فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر در این مراسم اظهار کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس، جنگ با ادوات نظامی و رویارویی مستقیم با دشمن بود و امروز این جنگ به صورت جنگ نرم و با تهاجم فرهنگی و رسانه ای انجام می شود.

سردار علی رزمجو خاطرنشان کرد: امروز با سلاح امواج و رسانه ها روبرو هستیم و مواجهه با این سلاح بسیار پیچیده تر و دشوارتر است.

وی بیان کرد: پوشش رسانه ای کنگره بزرگداشت شهدا و سرداران شهید استان بوشهر و برگزاری جشنواره رسانه ای ابوذر با محوریت سازگاری با کم آبی دو اقدام مهم این حوزه بوده است و از همه اصحاب رسانه در این زمینه تشکر می کنم.

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر نیز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خبرنگاران در خط مقدم اطلاع رسانی و فرهنگ سازی، همواره اقدامات ارزشمندی را در تنویر افکار عمومی به انجام رسانده اند.

مهندس علی محمدی افزود: برگزاری جشنواره رسانه ای ابوذر با همکاری سازمان بسیج رسانه استان، نقطه درخشانی در عرصه آگاهی بخشی و تولید آثار فاخر رسانه ای است.

وی خاطرنشان کرد: تاکید بر موضوع "سازگاری با کم آبی" به عنوان محور برگزاری جشنواره رسانه ای ابوذر در دو سال اخیر، نشان از اهمیت این برنامه جامع در سطح همه اقشار جامعه است.

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر بیان کرد: یکی از محورهای راهبردی طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی نیز اطلاع رسانی و آگاهی بخشی با همکاری اصحاب رسانه است و همراهی بهره برداران در مدیریت مصرف بهینه، تنها از طریق کلمات و قلم خبرنگاران میسر می شود.

در پایان این مراسم، از خبرنگاران برگزیده تقدیر به عمل آمد و از پوستر ششمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر با محور ویژه "سازگاری با کم آبی" رونمایی شد.

 

تجدید میثاق با آرمان های شهدا

در ادامه مراسمات بزرگداشت هفته دفاع مقدس، مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر با حضور در گلزار شهدای بوشهر، با آرمان های شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق نمود.

در این مراسم که با حضور جمعی از معاونین و مدیران شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر برگزار گردید، مهندس علی محمدی، سیره شهدا را نقشه راهی برای همه ی جنبه های زندگی دانست.

تجلیل از مقام شامخ شهدای عملیات فتح المبین، بیت المقدس و همچنین سردار شهید علیرضا ماهینی-فرمانده گردان در ستاد جنگ های نامنظم- و غبار روبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدا از دیگر برنامه های این مراسم بود.

کد خبر: 686
  تاریخ خبر : 5 مهر 1399
  آخرین به‌روزرسانی : 5 مهر 1399
 روابط
 642