همایش حضور پرشور در شرکت آب منطقه ای بوشهر برگزار شد

همزمان با اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت ولیعصر (عج)، همایش حضور پرشور و تقویت مشارکت در انتخابات با سخنرانی حجت الاسلام اسماعیلی استاد حوزه و دانشگاه و نوای مولودی حمیدرضا فاریابی برگزار شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای بوشهر در این مراسم اظهار کرد: ماه پر خیر و برکت شعبان، ماه افزایش رزق و روزی است و باید برای کسب روزی معنوی نهایت تلاش خود در این ایام را به کار ببندیم.

علی محمدی گفت: کسب فیض و معرفت از مراسمات این ماه، موجب جلای روح و روان می شود و این تازگی و طراوت باید در میدان عمل نیز نمایان شود.

وی عنوان کرد: یکی از میدان های عملی پیش روی ما، عرصه انتخابات است که مشارکت و حضور پرشور پای صندوق های رأی، نشان از عملگرایی و خردمندی مردم ایران است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای بوشهر گفت: خرد جمعی باعث می شود تا تصمیمات بهتر، جامع تر و کل نگر تری اخذ  شود و عدم حضور هر فرد پای صندوق، محروم کردن بخش دیگر جامعه از نظرات و ایده های آن فرد است.

محمدی افزود: وظیفه داریم در کنار حق شرکت در انتخابات، دقت نظر و حساسیت خاصی روی انتخاب افراد مومن، متعهد و متخصص داشته باشیم.

وی یادآور شد: مجلس قوی به مثابه موتور محرک و سازنده برای توسعه زیرساخت‌ها و تصویب قوانین راهگشا برای کشور است. کار مجلس ریل‌گذاری برای کشور است، مجلس ضعیف نه تنها کمک کننده به دولت نیست بلکه مانع تلاش و موفقیت دولت هم می‌شود، از این منظر وظیفه داریم در انتخاب افراد دقت کنیم.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام اسماعیلی به ارائه بیاناتی در خصوص فضیلت های ماه مبارک شعبان و اعیاد شعبانیه و همچنین انتظار ظهور حضرت ولیعصر (ع) پرداخت و حمیدرضا فاریابی مداح اهل بیت به مولودی خوانی پرداخت.

کد خبر: 1039
  تاریخ خبر : 9 اسفند 1402
  آخرین به‌روزرسانی : 9 اسفند 1402
 روابط
 157