کسب رتبه برتر شرکت آب منطقه‌ای بوشهر در ارزیابی عملکرد روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان بوشهر

در مراسمی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، از دستگاه‌های اجرایی برتر استان بوشهر در ارزیابی عملکرد روابط عمومی سال ۱۴۰۲ تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای بوشهر، استاندار بوشهر در این مراسم اظهار کرد: بمباران رسانه‌ای دشمنان با استفاده از ابزارهای مختلف علیه جامعه اسلامی هر روز در حال وقوع است و در این عرصه سربازان مقابله با جبهه دشمن، رسانه‌‌ها و روابط عمومی دستگاه‌های مختلف هستند.

احمد محمدی‌زاده حمایت ویژه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان از مجموعه روابط عمومی‌ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: تقویت تجهیزات روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر در دستور کار مدیران قرار گرفته شود.

وی عضویت مدیر روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان در شورای معاونین ادارات را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: مدیران ادارات دستگاه‌های مختلف استان بوشهر مدیران روابط عمومی‌ها را عضو شورای معاونین قرار دهند و از آنها حمایت و در رفع مشکلات این مجموعه تلاش کنند.

در پایان این نشست و باحضور مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای بوشهر، از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای بوشهر به عنوان چهره برتر روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان بوشهر تقدیر به عمل آمد.

کد خبر: 1062
  تاریخ خبر : 27 اردیبهشت 1403
 روابط
 111