برگزاری 5 مراسم در بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

به مناسبت گرامیداشت دومین سالروز شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت، سردار حاج قاسم سلیمانی، 5 مراسم در شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر برگزار شد.

با توجه به ضرورت نشر ارزش ها و سیره زندگی سردار سلیمانی، مسابقه آنلاین کتابخوانی از کتاب "شاخصه های مکتب شهید سلیمانی" با موضوع شناخت عقاید این سردار برگزار شد.

دیگر مراسم برگزار شده در هفته مقاومت، غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهدای بوشهر بود که با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر انجام شد.

برپایی موکب شرکت آب منطقه ای بوشهر در مجموعه فرهنگی و نمایشگاهی یادمان شهدای مدافع حرم به مدت 3 شب سومین برنامه اجرایی این شرکت بر شمرده می شود.

برگزاری نمایشگاه عکس "مرد میدان" به یاد شهید سلیمانی و مدافعان حرم چهارمین برنامه اجرا شده در گرامیداشت هفته مقاومت بود.

این نمایشگاه شامل قطعاتی عکس مقاطع مختلف زندگی سردار سلیمانی است و گوشه هایی از رشادت این فرمانده فقید را به تصویر می کشد.

حضور در 8 سال دفاع مقدس، فرماندهی جبهه های مقاومت در سوریه و عراق، نقش آفرینی در عرصه های مختلف اجتماعی و همراهی با شخصیت های تراز مذهبی و سیاسی جهان اسلام بخشی از موضوعات عکس های به نمایش در آمده در این نمایشگاه است.

برگزاری مراسم عزاداری شهادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه الزهرا (س) و یادمان شهید سلیمانی، پنجمین مراسم و پایان بخش مراسمات هفته مقاومت بود.

در این مراسم که با حضور پرشور کارمندان شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر برگزار شد، حاج عباس هاشمی قاری بین المللی به قرائت آیاتی از کلام الله مجید پرداخت.

در بخش دوم، سید حسن موسوی از مدافعین حرم و همرزم سردار سلیمانی در جبهه مقاومت سوریه، به تشریح عوامل تحولات خاورمیانه و سوریه پرداخت.

موسوی در بخش دیگری از سخنانش، خاطرات مشترک با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی وسیره ی زندگی ایشان را بیان کرد.

پایان بخش این مراسم، مداحی و عزاداری در سوگ شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و شهدای جبهه مقاومت، با نوای مداح اهل بیت حاج مسلم دهداری بود.

در پایان، از سید حسن موسوی توسط مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و مدیران شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر تقدیر به عمل آمد.

کد خبر: 814
  تاریخ خبر : 18 دی 1400
  آخرین به‌روزرسانی : 18 دی 1400
 روابط
 758