از همه‌ی ظرفیت‌های ملی و استانی در طرح‌های توسعه منابع آب استان بوشهر استفاده می‌شود

معاون مهندسی و تجهیز مالی حوضه آبریز زهره، جراحی و رودخانه‌های جنوبی کشور در بازدید از سدها و شبکه‌های آبیاری استان بوشهر بر ضرورت تسریع در تکمیل این طرح‌ها تاکید کرد.

عباس جنگی‌مرنی، معاون مهندسی و تجهیز منابع مالی حوضه‌ آبریز رودخانه زهره، جراحی و حوضه‌های جنوبی کشور در خصوص این بازدید اظهار کرد: بررسی برنامه ها و فعالیت های احداث طرح های اولویت دار وزارت نیرو در استان بوشهر و ارزیابی برنامه زمانبندی اجرای طرح ها از جمله اهداف این بازدید است.
وی افزود: در نشست‌هایی با حضور مدیرعامل، معاون طرح و توسعه و مجریان طرح‌های توسعه منابع آب استان بوشهر، آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها بررسی گردید و فرآیند جذب اعتبارات لازم در طرح‌های اولویت دار تببین شد.
جنگی مرنی با تاکید بر هم‌افزایی همه ارکان دخیل در طرح‌های توسعه منابع آب اظهار کرد: با توجه به سیاست های ستاد آب کشور در خصوص برنامه ریزی لازم برای تامین مالی و احداث به موقع طرح های اولویت دار وزارت نیرو در استان بوشهر باید از همه ظرفیت‌های استانی و ملی در این مسیر استفاده شود.
معاون مهندسی و تجهیز منابع مالی حوضه‌ آبریز رودخانه زهره، جراحی و حوضه‌های جنوبی کشور گفت: سدهای مخزنی دالکی، باغان و دشت پلنگ به ترتیب با پیشرفت فیزیکی حدود ۴۰، ۷۰ و ۲۰ درصد و طرح شبکه آبیاری و زهکشی کلل و دالکی با پیشرفت فیزیکی ۹۷ درصد از جمله پروژه‌های مهم توسعه منابع آب در استان بوشهر می باشند.
کد خبر: 834
  تاریخ خبر : 27 اردیبهشت 1401
 روابط
 472