کسب رتبه برگزیده جشنواره شهید رجایی توسط شرکت آب منطقه ای بوشهر

در بیست و پنجمین دوره از جشنواره شهید رجایی استان بوشهر، شرکت آب منطقه ای برای دومین سال متوالی حائز رتبه برگزیده شد.

احمد محمدی زاده در آیین بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی استان بوشهر افزود: تفکر بسیجی در دوران سخت دفاع مقدس که همه دنیا در مقابل انقلاب اسلامی قرار گرفته بود کشور را از شرایط بحرانی نجات داد.

وی بیان کرد: امروز همه آحاد جامعه بویژه مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی باید فراتر از وظیفه سازمانی بسیجی وار در راستای توسعه و پیشرفت استان و کشور تلاش کنند.

محمدی زاده با اشاره به همراهی و پشتیبانی فرماندهان از همدیگر در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: امروز کشور برای عبور از مشکلات به روحیه همدلی و هم افزایی هایی که در آن روزگار فرماندهان جنگی از هم انجام می دادند، نیاز دارد. 

استاندار بوشهر تاکیدکرد: در همین ارتباط مدیران دستگاه‌های اجرایی برای حل مشکلات و بیان موضوعات مشترک خود با دیگر دستگاه‌ها باید همدیگر را پوشش دهند و منتظر جلسه های هماهنگی از سوی استانداری نباشد.

به گفته محمدی زاده باید تلاش شود با هم افزایی در کنار هم با یک راهبرد و هدف کلی حرکت کرد تا در مسیر پیشرفت و توسعه قرار گرفت.

استاندار بوشهر با تاکید بر اخلاص در عمل و برای خدا کار کردن گفت: موفقیت بدون مجاهدت امکان‌پذیر نیست چراکه این مهم وعده الهی است.

محمدی زاده اظهار کرد: این نظام یک نظام اسلامی و انقلابی است و ما وارث خون شهیدانی هستیم که برای حفظ این نظام از جان شیرین خود گذشتند پس امروز همه باید برای حفظ این نظام تلاش کنیم.

وی با اشاره به این سخن امام که فرمودند "انقلاب ما انفجار نور بود" گفت: انقلاب اسلامی در این سالها همواره تحولات شگرف و همگرایی های زیادی در دنیا ایجاد کرده و حتی دشمن را تحت تاثیر خود قرار داده است و باعث شده دشمن قدرت نرم انقلاب اسلامی که بر دل‌ها اثر می گذارد را باور کند.

استاندار بوشهر اتحاد، همدلی، هم‌افزایی و همکاری در تحقق اهداف سازمانی و خدمات‌رسانی را مورد تأکید قرار داد و گفت: موفقیت ۱۰ ماهه در استان بوشهر مرهون تلاش مدیران و کارکنان دستگاه‌های مختلف اجرایی و اداری است.

وی همچنین با تاکید بر استفاده از تجربیات استان‌های موفق در امر توجه به معیشت و امور اقتصادی کارکنان و بازنشستگان گفت: با تدابیر ویژه و برنامه‌ریزی انجام شده وضعیت معیشتی و اقتصادی کارکنان و بازنشستگان بهبود می‌یابد و سال آینده در حل مشکلات اقتصادی تحولی مهم ایجاد می‌شود.

 

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای بوشهر نیز در حاشیه این مراسم اظهار کرد: این شرکت با اهتمام در راهبردهای توسعه منابع آب استان، نهایت تلاش خود در خدمت رسانی به هم استانی های گرامی را به کار بسته است.

علی محمدی افزود: ساخت سدهای اخند، باغان، دشت پلنگ، خاییز، باهوش و دالکی و همچنین تکمیل مطالعات چندین سد و بند دیگر، تکمیل طرح های افزایش راندمان آب از جمله ایستگاه پمپاژ حاج مهدی، عملکرد موفق در طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب زیر زمینی از جمله دستاوردهای این شرکت در سال گذشته ارزیابی می شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به اهمیت مسائل حوزه آب در استان بوشهر، اعتبارات مناسبی از مصوبات سفر ریاست محترم جمهور به استان به حوزه تخصیص داده شد که این اعتبارات به طور حداکثری جذب گردیده اند.

کد خبر: 867
  تاریخ خبر : 6 شهریور 1401
 روابط
 553