ساختمان اداره منابع آب شهرستان عسلویه به بهره برداری رسید

در آخرین روز از هفته دولت، ساختمان جدید اداره منابع آب شهرستان عسلویه با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر، فرماندار عسلویه و معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای بوشهر به بهره‌برداری رسید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر در این مراسم اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن ایران در کمربند خشک و گرم خشک کره زمین، موضوع آب موضوعی بسیار مهم و حیاتی است.

علی باستین خاطرنشان کرد: این موضوع، ضرورت تلاش دوچندان در راستای حفظ منابع آب را نمایان می‌کند.

وی افزود: ساخت سد اخند به عنوان یکی از طرح‌های شاخص شهرستان عسلویه و افتتاح ساختمان جدید اداره منابع آب این شهرستان، از جمله خدمات حوزه آب به مردم عسلویه است.

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای بوشهر نیز در این مراسم اظهار کرد: توسعه خدمت رسانی به مردم استان بوشهر، اولویت صنعت آب استان است و در این راستا اقدامات سازه‌ای و حفاظت از منابع آب به طور جد در دستورکار این شرکت قرار دارد.

جمشید تویل افزود: ساختمان جدید اداره منابع آب شهرستان عسلویه به منظور تسهیل دسترسی مراجعین و افزایش کیفیت ارائه خدمات به بهره‌برداران منابع آب این شهرستان احداث شده است.

وی عنوان کرد: این ساختمان در زمینی به مساحت ۹۰۰ مترمربع و با زیربنای ۶۵۰ متر مربع شامل فضای اداری و پشتیبانی به بهره‌برداری رسیده است.

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای بوشهر گفت: به منظور ساخت و تجهیز این ساختمان نود میلیارد ریال از منابع داخلی شرکت آب منطقه‌ای بوشهر هزینه شده است.

کد خبر: 868
  تاریخ خبر : 9 شهریور 1401
 روابط
 645