گرامیداشت روز حسابدار در شرکت آب منطقه ای بوشهر

به مناسبت 15 آذر ماه روز ملی حسابدار، از همکاران حوزه مالی، منابع انسانی و پشتیبانی شرکت تقدیر به عمل آمد.

معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی شرکت آب منطقه ای بوشهر در جمع کارکنان این حوزه اظهار کرد: خدمت در صنعت آب نیازمند مجموعه ای از اقدامات به هم پیوسته است و بدون شک تلاش همکاران مالی و حسابداری یکی از حلقه های مهم این زنجیره محسوب می شود.

حسین باشی زادگان خاطرنشان کرد: افتخار خدمت به مردم استان بوشهر در ردای سقایی فرصتی است که امروز در اختیار ما قرار دارد و تلاش شما در راستای تامین آب استان پاداشی اخروی دارد.

وی با اشاره به گرامیداشت روز حسابدار از سال 1386 افزود: از سال مذکور و با اعلام فدراسیون بین المللی حسابداران (IFAC) روز 15 آذر به نام "روز حسابدار" تعیین گردیده و در این روز با تقدیر از حسابداران و همکاران مجموعه مالی شرکت، در تلاشیم تا بخشی از خدمات این حوزه را معرفی نماییم.

معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی شرکت آب منطقه ای بوشهر در پایان عنوان کرد: به نمایندگی از تمامی کارکنان شرکت آب منطقه ای، این روز را به یکایک همکاران فعال در عرصه حسابداری و مالی تبریک عرض می نمایم و قدردان تلاش بی دریغ شما می باشیم.

حسین باشی زادگان با حضور در واحدهای مختلف منابع انسانی، مالی و پشتیبانی شرکت، با اهدای هدایایی از پرسنل این حوزه تقدیر و تشکر نمود.

کد خبر: 890
  تاریخ خبر : 15 آذر 1401
  آخرین به‌روزرسانی : 15 آذر 1401
 روابط
 409