پیام تبریک مدیرعامل شرکت آب منطقه ای بوشهر به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و میلاد امام علی (ع)

دهه فجر، نه تنها یادمان وقوع انقلاب عظیم اسلامی و نماد تحول خواهی مردم ایران، بلکه رویدادی برای بازنمایی دستاوردها و داشته های نظام جمهوری اسلامی برای نسل آینده است.

پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، که چون نگینی درخشان در تاریخ معاصر ایران می‌درخشد، مسیر کشور را در پیمودن گام های بلند آبادی و آبادانی هموار نمود و با سرلوحه قرار دادن اصل عدالت علوی، خدمت رسانی به مردم در دوردست ترین نقاط کشور را به سرلوحه کاری تمام ارکان اجرایی تبدیل نمود.

اکنون و با گذشت بیش از چهار دهه، فرزندان این آب و خاک و خدمتگزاران مردم در صنعت آب کشور، با خودکفایی در حوزه های فنی و مهندسی از جمله ساخت سدهای بزرگ، شبکه های مدرن آبیاری، سازه های هیدرولیک و تاسیسات هیدرومکانیکال، ایران عزیز را از جمله پیشرو ترین کشورها در حوزه سازه های آبی قرار داده اند.

امروز که در میانه ی مسیری روشن و شروع فصل تازه ای با اسم رمز "گام دوم انقلاب" قرار داریم، حفظ وحدت و یکپارچگی در مسیر پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی وظیفه شهروندی ما است و بدون شک در آستانه ایام الله دهه فجر، خادمان مردم در قوای سه گانه با تجدید بیعت با آرمان های امام (ره) و شهدای انقلاب، با توان مضاعفی به انجام وظیفه خواهد پرداخت.

اینجانب به نمایندگی از کارکنان صنعت آب استان بوشهر، ضمن تبریک میلاد مولای متقیان امام علی (ع) و گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و شهیدان همیشه جاوید را گرامی داشته و برای همگان توفیق حفظ این امانت نفیس و شایسته را، تحت تدابیر عالمانه رهبر فرزانه انقلاب مسألت دارم.

 

علی محمدی

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای بوشهر

کد خبر: 908
  تاریخ خبر : 12 بهمن 1401
 روابط
 273