ساختمان اداره منابع آب شهرستان تنگستان به بهره برداری رسید

همزمان با گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، ساختمان جدید اداره منابع آب شهرستان تنگستان با حضور فرماندار این شهرستان به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای بوشهر در این مراسم اظهار کرد: یکی از شاخص های خدمت رسانی به مراجعین و مشترکین، ارتقاء و بهبود فضای اداری و میزبانی از آن ها است.

علی محمدی افزود: ایام الله دهه فجر، فرصت مناسبی به منظور توسعه خدمت رسانی به مردم، تکریم ارباب رجوع و ایجاد انگیزه در کارمندان است و این افتتاحیه گام کوچکی در این راستا است.

وی خاطرنشان کرد: ساخت دو سد خاییز و باهوش، بهسازی شبکه آبیاری اهرم و احداث خط انتقال آب از سد خاییز به نخیلات اهرم و صیانت و حفاظت از منابع آب شهرستان بخشی از خدمات شرکت آب منطقه ای به مردم شریف شهرستان تنگستان است.

محمدی عنوان کرد: ساختمان اداره منابع آب شهرستان تنگستان با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال از منابع داخلی شرکت آب منطقه ای در مدت 18 ماه تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

فرماندار تنگستان نیز در این مراسم ضمن تقدیر از دست اندکاران ساخت این فضای اداری گفت: با پیگیری و مدیریت جهادی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای بوشهر، در طول دو سال دولت مردمی بسیاری از مطالبات دیرینه مردم تنگستان در حوزه آب رفع شده است.

احمد لطفی اظهار کرد: یکی از پروژه های حایز اهمیت در این شهرستان تکمیل سد خاییز و انتقال آب آن از طریق لوله به نخلستان های اهرم است که این مهم با روند مطلوبی در حال انجام است.

وی افزود: سد باهوش، مطالبه قدیمی و همیشگی مردم اهرم بوده است و با شروع عملیات اجرایی آن در هفته دولت، کاری مهم و ماندگار آغاز شد.

لطفی خاطرنشان کرد: صدور پروانه بهره برداری چاه های فرم 1 نیز دیگر اقدام ارزشمند شرکت آب منطقه ای بوشهر است که باعث رفع بسیاری از مشکلات کشاورزان در زمینه بهره برداری از آب های زیرزمینی و تامین سوخت خواهد شد.

فرماندار تنگستان عملکرد شرکت آب منطقه ای در شهرستان تنگستان را درخشان توصیف کرد و افزود: با پیگیری های استاندار محترم بوشهر و نماینده محترم تنگستان در مجلس شورای اسلامی در فرایند تامین اعتبار پروژه های آب، مردم شهرستان تنگستان بیش از پیش از نعمت آب پایدار بهرمند خواهند شد.

کد خبر: 909
  تاریخ خبر : 18 بهمن 1401
 روابط
 365