ستاد ارتباطات مردمی وزارت نیرو در استان بوشهر تشکیل می شود

رئیس شورای هماهنگی صنعت آب و برق استان بوشهر اظهار کرد: ستاد ارتباطات مردمی وزارت نیرو همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان بوشهر به منظور ارتباط مستقیم هم استانی های گرامی با وزارت نیرو و شرکت های تابعه آن تشکیل خواهد شد.

علی محمدی گفت: این ستاد با حضور نماینده تام‌الاختیار وزیر نیرو سرکار خانم مهندس کارگر نجفی-معاونت سرمایه انسانی، تحقیقات و فناوری اطلاعات وزارت نیرو- و جناب آقای محمدزاده -مدیرکل دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد وزارت نیرو- برگزار می گردد.
وی افزود: رسیدگی به امور صنعت آب و برق استان و درخواست های مردمی در حوزه های آب و فاضلاب، منابع آب، توزیع برق، برق منطقه ای و امور انتقال، آبرسانی و نیروگاه های تحت پوشش وزرات نیز از جمله اهداف برقراری این میز خدمت است.
رئیس شورای هماهنگی صنعت آب و برق استان بوشهر خاطرنشان کرد: این ستاد از تاریخ چهارشنبه ۱۰ اسفند الی جمعه ۱۲ اسفند در سالن پیام مخابرات بوشهر (بهمنی- میدان رفاه) از ساعت ۸ الی ۱۸ به خدمت رسانی به مردم استان بوشهر خواهد پرداخت.
وی عنوان کرد: معاون و نماینده تام‌الاختیار وزیر نیرو، مدیرکل دفتر بازرسی وزارت نیرو، مدیران عامل و معاونین صنعت آب و برق استان بوشهر و کارشناسان میزخدمت وزارت نیرو در تاریخ یاد شده به پاسخگویی مراجعین خواهند پرداخت.
 
 
کد خبر: 918
  تاریخ خبر : 8 اسفند 1401
 روابط
 256