بوشهر، کارگاه بزرگ سدسازی کشور است

مدیر عامل آب منطقه ای استان بوشهر گفت:آبگیری ۲ سد در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر انجام می‌شود و سدهای جدید را نیز در استان اجرایی و عملیاتی می‌کنیم.

علی محمدی در اولین نشست هم اندیشی بانوان حراست صنعت آب کشور در بوشهر اظهار کرد:استان بوشهر از لحاظ منابع آب، استانی خشک و ساحلی می باشد اما در سال آبی اخیر بیشترین افزایش بارش را در سطح کشور داشته ایم.
مدیر عامل آب منطقه ای استان بوشهر تاکید کرد: پروژه های عظیمی در زمینه آب در استان بوشهر داریم که از برکات انقلاب اسلامی برای مردم استان محسوب می شود.
محمدی  تصریح کرد: پیش از انقلاب اسلامی ایران تنها در استان بوشهر یک بند انحرافی داشتیم ولی اکنون به برکت نظام جمهوری اسلامی ۶ سد در حال بهره برداری در استان است و به همزمان با سفر ریاست محترم جمهوری به استان ۲ سد دیگر هم به مجموع این ۶ سد اضافه خواهد شد.
وی افزود: با برآورد هزینه برای سدهای در دست افتتاح، سرمایه گزاری بیش از دو هزار و هشتصد میلیارد تومان در بخش آب شده است.
محمدی خاطر نشان کرد: پروژه های آبی دیگری نیز در حال راه اندازی هستند که بوشهر را به یک کارگاه بزرگ سد سازی در کشور تبدیل کرده است.
مدیر عامل آب منطقه ای استان بوشهر عنوان کرد: عملیات های شبکه آبیاری در جهت افزایش بازدهی آبیاری و بهره برداری آب در سطح استان در حال انجام است از جمله شبکه آبیاری-زهکشی دالکی و طرح اصلاح شیوه آبیاری نخیلات دشتستان که تاثیر بزرگی در راندمان آبیاری نخلستان ها دارد.
مدیر عامل آب منطقه ای استان بوشهر با اشاره به جایگاه افتخار آفرین زنان در دولت مردمی بیان کرد: باعث افتخار است که امروز در خدمت بانوان همکار در صنعت آب هستیم و خوشبختانه در شرکت آب منطقه ای حدود هشت مدیر ارشد، میانی و پایه بانو مشغول به فعالیت هستند.
وی گفت:در مسائل فرهنگی،هم اندیشی و کنشگری ها، بانوان صنعت آب پیشتاز بوده و دستاوردهای زیادی به همراه داشته اند.

کد خبر: 921
  تاریخ خبر : 10 اسفند 1401
  آخرین به‌روزرسانی : 10 اسفند 1401
 روابط
 277