این ارزیابی با توجه به شاخصهایی نظیر کیفیت اطلاعرسانی، ارتباط اثربخش با رسانهها، فعالیت در فضای مجازی و مدیریت افکار عمومی انجام گرفته است.
روابط عمومی شرکت آب منطقهای بوشهر در سال گذشته عملکرد قابل توجهی در زمینه انعکاس اخبار مرتبط با مدیریت منابع آب، برگزاری نشستهای خبری، تولید محتوا تخصصی و تعامل با مردم و ذینفعان داشته است.
همچنین ایجاد ارتباط شفاف با رسانهها و تلاش برای آگاهیبخشی عمومی در حوزه اهمیت منابع آب از جمله عوامل موثر در کسب این موفقیت عنوان شده است.
روابط عمومی شرکت آب منطقهای بوشهر در دو سال اخیر نیز موفق به کسب رتبه برتر در میان دستگاه های اجرایی استان بوشهر و همچنین کسب رتبه برتر در سطح وزارت نیرو شده است.