پاسخگویی مدیرعامل آب منطقه‌ای بوشهر به درخواست‌های مردمی در سامانه ۱۱۱

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای بوشهر، با حضور در مرکز تلفنی سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد)، به صورت مستقیم به پرسش‌ها و درخواست‌های بهره‌برداران منابع آب استان پاسخ داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای بوشهر، امروز مهندس علی محمدی، مدیرعامل این شرکت، با حضور در مرکز تلفنی سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد)، به صورت مستقیم به تماس‌ها و درخواست‌های بهره‌برداران منابع آب استان پاسخ داد.

محمدی با تأکید بر این‌که ارتباط رو در رو و یا تلفنی با مردم، مسیر شناخت دقیق‌تر مسائل و رفع موانع را هموار می‌کند، گفت: یکی از اولویت‌های اصلی شرکت، حمایت از تولید و اشتغال با تسهیل فرایندهای مرتبط با بهره‌برداری از منابع آب است.

در این برنامه که بر اساس جدول زمان‌بندی پاسخگویی مدیران اجرایی استان برگزار شد، درخواست‌هایی نظیر صدور مجوز و پروانه‌های بهره‌برداری، تخصیص‌های جدید منابع آبی و رسیدگی به مشکلات مربوط به منابع زیرزمینی مطرح و رسیدگی شد.

سامانه سامد با شماره تماس «۱۱۱» به عنوان پل ارتباطی مطمئن میان مردم و مدیران دستگاه‌های اجرایی، فرصتی فراهم کرده است تا شهروندان بدون نیاز به مراجعه حضوری، مشکلات خود را مستقیماً با مسئولان در میان بگذارند و پاسخ خود را دریافت کنند.

کد خبر: 1191
  تاریخ خبر : 26 مرداد 1404
 روابط
 59