مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر در این مراسم اظهار کرد: روابط عمومی نمایشگر و انعکاس دهنده زحمات همه ی همکاران در واحدهای مختلف است.
علی محمدی گفت: تلاش ها در همه ی جبهه های کاری جهت صیانت و توسعه منابع آب، امری خطیر است که با تلاش های دفتر روابط عمومی در سنوات اخیر به خوبی مورد پوشش قرار داده شده است.
وی خاطرنشان کرد: اگرچه به دلایل مختلفی بحران آب در کشور و استان بوشهر دیده می شود اما امیدبخشی، یکی از ماموریت های مهم روابط عمومی در حوزه آب است که نشر اخبار امیدبخش از ویژگی های این دفتر به شمار می رود.
مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر ضمن تقدیر از تلاش های "محمدرضا جهانشاهی" مدیر سابق دفتر روابط عمومی شرکت تصریح کرد: ایشان با دارا بودن از توانایی فنی و سواد تخصصی در حوزه مهندسی رودخانه، از این ظرفیت در جایگاه جدید بهره خواهند برد.
معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر نیز در این نشست اظهار کرد: روابط عمومی نسبت به عملکرد خود می تواند سطح روابط شرکت با مردم را تنظیم و معنادار کند.
حسین باشی زادگان گفت: این واحد می بایست با رفتار سلبی و ایجابی و اطلاع رسانی صحیح و به موقع، نسبت به اصلاح رفتار بهره برداران در حوزه های مختلف اقدام نماید.
وی خاطرنشان کرد: روابط عمومی شرکت مانند پنجره دریافت نظرات مردم و انتقال آن به درون سازمان است و از سوی دیگر منعکس کننده اقدامات همکاران در حوزه های مختلف می باشد.
معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی شرکت سهامی آب منطقه ای بیان کرد: آرامش نسبی در حوزه آب را مدیون رفتار و عملکرد روابط عمومی سازمان در سنوات اخیر هستیم و مهندس جهانشاهی علیرغم کمبودها از نظر نیروی انسانی، همواره نهایت تلاش خود را در راستای حفظ منافع سازمان انجام داده است.
در پایان این نشست با اهدای لوح یادبودی از اقدامات "مهندس محمدرضا جهانشاهی" مدیر سابق دفتر روابط عمومی تقدیر به عمل آمد و "مهندس عبدالله روئین تن" مدیردفتر هیئت مدیره و مدیرعامل با حفظ سمت به عنوان سرپرست روابط عمومی شرکت معرفی گردید.