به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقهای بوشهر، بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته به منظور پاسخگویی مستقیم به سوالات و درخواستهای مردم، مدیرعامل شرکت آب منطقهای بوشهر با حضور در محل سامانه سامد بازرسی استانداری، پاسخگوی مطالبات مردمی در حوزه منابع آب شد.
عمده درخواستهای مطرح شده در این برنامه پاسخگویی در حوزه صدور مجوز و پروانههای بهره برداری، منابع آب زیرزمینی و تخصیص های جدید منابع آب بود.
سامانه سامد با شماره تماس (۱۱۱) در راستای تسهیل ارتباط مستقیم بین مردم و دولت طراحی شده و مدیرعامل شرکت آب منطقهای بوشهر طی برنامههای زمانبندی تعیین شده از طریق این سامانه، پاسخگوی مردم خواهد بود.