نخستین کارگروه تخصصی قرارگاه فضای مجازی وزارت نیرو در استان بوشهر برگزار شد

در نشستی با حضور دبیر قرارگاه فضای مجازی وزارت نیرو و جمعی از کارشناسان فرهنگی صنعت آب و برق کشور، نخستین کارگروه تخصصی قرارگاه فضای مجازی وزارت نیرو در استان بوشهر به میزبانی شرکت آب منطقه ای بوشهر تشکیل جلسه داد.

در این نشست رییس شورای هماهنگی صنعت آب و برق استان بوشهر گفت: حوزه اطلاع رسانی و جهاد تبیین نقش مهمی در تکمیل زنجیره خدمت رسانی به هموطنان دارد. به طوری که در صورت عدم تشریح مناسب دستاوردها، شایعات و شبهات جایگزین اخبار مطلوب خواهند شد.

علی محمدی افزود: به فضل الهی و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری به قله های پیشرفت نزدیک می شویم و در کنار توسعه زیرساخت ها، باید در امور فرهنگی نیز توسعه ای شگرف را رقم بزنیم.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه در سنوات قبل در حوزه فرهنگ و تبیین دستاوردهای نظام به نحو احسن کار نکرده ایم و جذب نسل جوان به سنگرهای فرهنگی به خوبی رقم نخورده است.

رییس شورای هماهنگی صنعت آب و برق استان بوشهر گفت: انسجام و هم افزایی قابل توجه در صنعت آب و برق استان بوشهر باعث آن شده تا عمده رویدادها و فعالیت های فرهنگی به صورت مشترک انجام شود و این هماهنگی در فعالیت های فرهنگی باعث می شود تا درا مور تخصصی نیز احساس قرابت و برادری بیشتری میان کارکنان وزارت نیرو در استان بوشهر وجود داشته باشد.

دبیر قرارگاه فضای مجازی وزارت نیرو نیز در این نشست عنوان کرد: متاسفانه دستاوردهای نظام در حوزه های مختلف به خوبی معرفی نشده است و حتی کارکنان یک وزارتخانه از خدمات و اقدامات حوزه تخصصی خودشان آگاهی ندارند.

حجت الاسلام رضا کاکاوند اظهار کرد: در خصوص تشریح دستاوردهای نظام خساست به خرج داده ایم و این در حالی است که در صنعت آب و برق، راهسازی، گازرسانی و ... اقدامات قابل ذکر فراوانی صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: شرکت های آب و برق، دستگاه هایی خدمات رسان هستند اما باید این خدمات ارزشمند به طوری مصرف شود که ارزش آن حفظ گردد و در این مسیر فرهنگ سازی از طرق مختلف از جمله فضای مجازی در دستور کار است.

کد خبر: 1049
  تاریخ خبر : 9 اردیبهشت 1403
  آخرین به‌روزرسانی : 9 اردیبهشت 1403
 روابط
 43