پیام تسلیت مدیرعامل شرکت آب منطقه ای بوشهر در سوگ شهادت ریاست جمهور فقید و هیئت همراه

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای بوشهر در پی سانحه جانسوز شهادت رییس جمهور، وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان شرقی و جمعی دیگر از خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران، پیامی صادر کرد.

‌مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

شهادت هنر مردان خداست و بندگان صالح و نیک، همواره در آرزوی شهادت و مسیر آن گام بر می دارند. آنان که تمام عمر خود را صرف خدمت به اسلام و مردم شریف ایران کردند و پاداش خود را با رسیدن به آرزوی شهادت دریافت نمودند، در قلب تاریخ جاودانه خواهند ماند.
بدون شک، سیدالشهدای خدمت، شهید آیت الله رئیسی با خدمات ماندگار خود در سالیان متمادی، نقشی فراموش نشدنی در تاریخ پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد و الگویی جاودانه برای خدمتگزاران به مردم در همه اعصار خواهد بود. گام های اساسی و دغدغه های ایشان در رفع محرومیت و به ویژه در رفع چالش های حوزه آب همواره در خاطر مردم و مسئولین کشور و به ویژه استان بوشهر خواهد ماند.
اینجانب به نمایندگی از همکاران خود در صنعت آب استان بوشهر، شهادت دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و همراهان ایشان، آیت‌الله آل هاشم امام جمعه فقید تبریز، دکتر امیرعبداللهیان وزیر انقلابی امورخارجه، دکتررحمتی استاندار جوان آذربایجان شرقی و دیگر شهدای این سانحه جانسوز را به مولایمان حضرت ولیعصر (عج) و نایب برحقش حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) و همه آحاد مردم ایران اسلامی تسلیت عرض می نمایم و از خداوند منان برای آن عزیزانِ فقید علو درجات و برای میهن اسلامی، سربلندی و موفقیت مسئلت دارم.

 

علی محمدی

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای بوشهر

 

کد خبر: 1063
  تاریخ خبر : 31 اردیبهشت 1403
 روابط
 108