از برندگان مسابقه ملی نمایشی-پیامکی خانواده انرژی تقدیر شد

در مراسمی با حضور رییس شورای هماهنگی صنعت آب و برق استان بوشهر از برنده هفته اخیر مسابقه خانواده انرژی تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای بوشهر، علی محمدی با بیان اهمیت فرهنگ‌سازی در مدیریت مصرف آب و انرژی گفت: مدیریت مصرف، ایجاد تعادل میان میزان تولید و مصرف است و باید به نقش بهره‌برداران به عنوان نقطه اصلی این زنجیره توجه‌ ویژه‌ای شود.

رییس شورای هماهنگی صنعت آب و برق استان بوشهر خاطرنشان کرد: مشارکت مردم در امر مدیریت مصرف و مردمی سازی بهره‌وری از جمله رویکردهای صنعت آب و برق استان بوشهر است و عبور موفق از تابستان و پیک بار در سه سال اخیر، تنها با همکاری آحاد مردم میسر شده است.

وی با اشاره به استقبال قابل توجه هم استانی‌ها از مسابقه ملی نمایشی پیامکی خانواده انرژی گفت: بر اساس گزارشات این مسابقه، ترکیب سنی و جمعیتی شرکت کننده هم استانی در این مسابقه، طیف وسیعی از شهروندان با مشاغل و تخصص‌های مختلفی را در بر می‌گیرد.

محمدی با تقدیر از برنده اخیر مسابقه خانواده انرژی گفت: مشارکت و انتخاب خانم دکتر قدرتی که از پزشکان حاذق انتقال خون استان بوشهر هستند، نشان دهنده توجه و حساسیت اقشار مختلف شهروندان بوشهری به حوزه صرفه‌جویی مصرف آب و انرژی است.

این گزارش می‌افزاید: مسابقه ملی پیامکی - نمایشی خانواده انرژی به همت امور بانوان و خانواده وزارت نیرو و شرکت‌های تابعه آن در حال برگزاری است و سوالات هفتگی آن شنبه‌ها در کانال‌های ارتباطی وزارت نیرو و شرکت آب منطقه‌ای بوشهر منتشر می‌گردد.

کد خبر: 1068
  تاریخ خبر : 30 خرداد 1403
 روابط
 157