استان بوشهر در حوزه رسانه و فرهنگ در کشور پیشرو است

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای بوشهر در نشست با خبرنگاران صدا و سیما مرکز بوشهر، بر ضرورت توسعه فرهنگ مصرف بهینه آب و انرژی از طریق رسانه ملی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای بوشهر، علی محمدی در این نشست عنوان کرد: صدا و سیما به عنوان فراگیرترین رسانه ایرانی، نقش مهمی در ترویج فرهنگ مصرف بهینه دارد.

وی خاطرنشان کرد: الگوهای جدید مدیریت منابع آب از "تامین"، به سوی "مدیریت همزمان تامین و مصرف" سوق یافته است و در کنار توسعه منابع آب، مدیریت مصرف نیز اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است.

محمدی با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها به عنوان حلقه‌های میانی دستگاه های اجرایی و مردم گفت: همه رسانه‌ها و به ویژه رسانه ملی می‌توانند فرصت‌ها و چالش‌های مسیر تأمین و توزیع آب و انرژی را به مخاطبین منتقل کرده و با ارائه بازخوردهای اجتماعی، نسبت به رفع کمبودها و نارسایی ها نقش آفرینی نمایند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رسانه و همچنین مرحوم حسین دهقان خبرنگار فقید صدا و سیما مرکز بوشهر، از تلاش‌های تمامی عوامل این واحد از معاونت، سردبیران، هیئت تحریریه، خبرنگاران، تصویربرداران، تدوینگران، عوامل فنی و دیگر فعالین واحد خبر، تقدیر و تشکر نمود.

کد خبر: 1076
  تاریخ خبر : 24 مرداد 1403
 روابط
 59