کارگاه آموزشی طرح داناب در شهرستان گناوه برگزار شد

کارگاه آموزشی گسترش سواد آبی و طرح داناب با حضور دبیران و دانش آموزان در پژوهسرای تدبیر بندر گناوه برگزار شد.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای بوشهر اظهار کرد: این کارگاه از جمله برنامه های آموزشی طرح گسترش سواد آبی در سطح مدارس استان بوشهر است که با همکاری سازمان آموزش و پرورش استان و با راهبری دبیرخانه طرح داناب در حال انجام است.

عبدالطیف عباسی نژاد افزود: در این طرح در تلاشیم تا با تشریح شرایط موجود در منابع آب استان به ویژه منابع آب زیرزمینی، راهکارهای فرهنگی و عملیاتی نجات آب را با دانش آموزان به اشتراک بگذاریم.

وی خاطرنشان کرد: در سلسله جلسات آموزشی طرح داناب از ظرفیت علمی دبیرخانه طرح داناب و گسترش سواد آبی در آموزش و پرورش، کارشناسان شرکت آب منطقه ای بوشهر و همچنین کارگروه آب و محیط زیست بنیاد نخبگان استان بوشهر استفاده می شود.

عباسی نژاد عنوان کرد: تشریح فعالیت های طرح داناب، وضعیت منابع آب استان بوشهر، فرصت ها و چالش های پیش روی آب زیرزمینی و کنشگری مدنی دانش آموزان در مسیر احیاء منابع آب از جمله موارد تدریس شده در این نشست می باشد که توسط آقایان باغبانی، مظفری زاده و خانم بذرافکن ارائه گردید.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای بوشهر خاطرنشان کرد: برگزاری نشست پرسش و پاسخ با دبیران و دانش آموزان در راستای انتقال بهتر مفاهیم و گسترش فعالیت های علمی-آموزشی حوزه آب از دیگر عناوین مطرح شده در این نشست بوده است.

کد خبر: 905
  تاریخ خبر : 6 بهمن 1401
  آخرین به‌روزرسانی : 6 بهمن 1401
 روابط
 343