رییس اداره منابع آب شهرستان دشتی با امام جمعه خورموج دیدار کرد

رییس اداره منابع آب شهرستان دشتی در راستای حفظ و صیانت از منابع آب با حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین مصلح امام جمعه خورموج دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر، مهندس عبداللطیف عباسی نژاد ضمن قدردانی از آگاهی بخشی امام جمعه این شهرستان در خصوص مشکلات بحران آب و توجه به مصرف بهینه آب کشاورزی، گزارشی از وضعیت منابع آبی این شهرستان ارائه نمود.

وی ادامه داد: با توجه به بحران کم آبی در سالهای اخیر، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی یکی از راهکار های مناسب جهت جلوگیری از بروز و تشدید مشکلات این حوزه در سالهای آتی است.

عباسی نژاد به آمار آبهای سطحی و زیرزمینی در گذشته و حال شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به کاهش قابل توجه منابع آبی شهرستان، لزوم همکاری و هماهنگی کلیه ی بهره برداران، نهادها، ارگانها و بویژه دستگاههای فرهنگی در مصرف بهینه آب کشاورزی و شرب ضروری است.

رییس اداره منابع آب شهرستان دشتی در پایان، خواستار تببین مشکلات کمبود آب و صرفه جویی در مصرف آن در خطبه های نماز جمعه شهرستان شد.

در ادامه نیز امام جمعه شهر خورموج با بیان آیاتی از قرآن کریم در خصوص پرهیز از اسراف نعمت های الهی بر همکاری همه ی دستگاهها در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در زمینه ی مصرف صحیح آب و پرهیز از هدر رفت آب تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین مصلح ابراز امیدواری کرد: با اصلاح الگوی بهینه مصرف و همچنین مدیریت درست منابع آب، شاهد افزایش تولیدات کشاورزی در شهرستان دشتی باشیم.

کد خبر: 244
  تاریخ خبر : 21 تیر 1396
 روابط
 1074