تشکیل اولین جلسه کارگروه اطلاع رسانی، آموزش و فرهنگ سازی آب منطقه ای بوشهر

اولین جلسه کارگروه اطلاع رسانی، آموزش و فرهنگ سازی با محوریت طرح احیا و تعادل بخشی منابع زیرزمینی و با حضور تمامی اعضا در دفتر معاون حفاظت و بهره برداری این شرکت برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر، دبیر این کارگروه اظهار داشت: بحث و بررسی و نیز عملیاتی کردن محورهای هفت گانه بخش دوم دستورالعمل اطلاع رسانی، آموزش و فرهنگ سازی از مهمترین مباحثی بود که در این جلسه حاضران به تشریح ابعاد آن پرداختند.

محمد رضا جهانشاهی گفت: در این جلسه مقرر گردید تمامی اعضا، برنامه های خود را در زمینه اطلاع رسانی و اجرای این دستورالعمل بصورت یکساله به دبیرخانه این کارگروه تحویل و ارائه نمایند.

وی ادامه داد: اطلاع رسانی به بهره برداران منابع آب های سطحی نیز از دیگر مصوبات این کارگروه بود و در همین راستا اعضا در خصوص تشکیل گروه در فضای مجازی؛ بهره برداران از منابع آب های سطحی را بصورت جداگانه لحاظ نمودند.

مدیر روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر اضافه کرد: هر چند نحوه اجرای برنامه های این دستورالعمل بصورت کلی در جلسه عنوان شد، ولی محور اولین کارگروه به بحث و بررسی در خصوص تهیه متن فیلمنامه، لوکیشن و نحوه تولید برنامه های رادیو و تلویزیونی با مشارکت صدا و سیمای مرکز استان اختصاص یافت که موراد مذکور به اتفاق آراء تصویب گردید.

جهانشاهی ادامه داد: در راستای اجرای طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی و اجرای دستورالعمل اطلاع رسانی، آموزش و فرهنگ سازی؛ آب منطقه ای بوشهر در سال جاری فصل تازه ای در بومی نمودن اجرای این دستورالعمل پیش رو خواهد شد.

وی تصریح کرد: طرح داناب از آغاز سال تحصیلی 97-96 شروع خواهد شد که امضا و تبادل این تفاهم نامه در فروردین ماه انجام شد.

جهانشاهی گفت: در راستای تهیه برنامه های رادیو و تلویزیون و تبلیغات محیطی، اطلاع رسانی در فضای حقیقی و مجازی با همکاری حوزه هنری و صدا وسیما در هفته آتی قراردادهایی در این خصوص به امضا خواهد رسید.

در پایان این جلسه معاون حفاظت وبهره برداری شرکت بر اطلاع رسانی بموقع و ضرورت انجام آن تاکید کرد.

مهندس امید آزادی جو گفت: تمامی سرفصلهای دستورالعمل اطلاع رسانی آموزش و فرهنگ سازی در این کارگروه بازنگری و بومی سازی و متناسب با نیاز دشتهای استان، برای هر کدام از آنها نسخه ای جداگانه تنظیم خواهد شد.

کد خبر: 257
  تاریخ خبر : 10 مرداد 1396
 روابط
 962