تشکیل جلسه ستاد پیشگیری از وقوع جرم با محوریت صیانت از منابع آب در شهرستان تنگستان

جلسه ستاد پیشگیری از وقوع جرم شهرستان تنگستان با محوریت حفاظت و صیانت از منابع آب این شهرستان با حضور رییس دادگستری شهرستان، دادستان شهرستان ، رییس اداره منابع آب شهرستان و دیگر اعضای اصلی در محل دادگستری این شهرستان تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر، در ابتدای این جلسه ریشهری رییس دادگستری شهرستان به راههای پیشگیری از وقوع جرم در حوزه منابع آبی اشاره و به تبیین مولفه های آن پرداخت.

وی بر آمادگی و حمایت مسئولان قضایی در راستای حفاظت از منابع آب شهرستان تاکید و مدیریت صحیح منابع آب را از اولویتهای اساسی این شهرستان برشمرد.

در ادامه رییس اداره منابع آب شهرستان تنگستان نیز ضمن تشکر از همراهی رییس دادگستری، دادستان و مسئولان قضایی و امنیتی شهرستان اظهار داشت: حفر چاههای غیر مجاز در سطح شهرستان، بویژه منازل و وجود دستگاههای حفاری غیر مجاز و ریختن نخاله ها در حواشی و بستر رودخانه ها را از مهمترین آسیب های اجتماعی در حوزه منابع آب شهرستان تنگستان برشمرد.

مهندس سید عبدالرسول محمدی از مسئولین قضایی شهرستان درخواست کرد ادوات حفاری غیر مجاز و این دستگاهها و نیز هرگونه گزارش و تخلفاتی که در شهرستان صورت می گیرد، با حضور مستقیم و بموقع نیروی انتظامی همراه باشد.

وی ادامه داد: در خصوص ریختن نخاله ها در حوالی رودخانه و و بستر آنها، مقرر گردید شهرداریها و نهادهای ذیربط مکان دیگری را برای دپو کردن آنها مشخص نمایند.

محمدی در پایان از آمادگی دادستان شهرستان و نهادهای امنیتی در راستای حفظ و صیانت از منابع آبی استان خبر داد.

کد خبر: 270
  تاریخ خبر : 15 مهر 1396
 روابط
 850