برگزاری مانور آموزشی اطفاء حریق به مناسبت هفته پدافند غیرعامل

آب ابزار قدرتمندی در پدافند عامل و مهم تر از آن در پدافند غیر عامل می باشد، ضمن اینکه مصون سازی زیرساخت ها و تأسیسات حساس و مهم آب از جمله اهداف و برنامه های عملیاتی شرکت های آب منطقه ای می باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان بوشهر، مدیر عامل این شرکت در حاشیه برگزاری مانوراطفا حریق –به مناسبت هفته پدافند غیرعامل- در جمع کارکنان و خانواده های ایشان در مجموعه آبشیرین کن طی سخنانی اظهار داشت: طرح های در دست بهره برداری، ساخت و مطالعه آب استان از منظر پدافند غیر عامل سطح بندی گردیده و متناسب با درجه اهمیت و حساسیت آن ها، هدف گذاری صورت گرفته است.

وی افزود:مطالعات پدافند غیرعامل طرح های مهم، آموزش تخصصی در حوزه پدافند غیر عامل، اطلاع رسانی و ترویج مبانی و معیارهای پدافند غیر عامل و اقدامات نوآورانه از جمله برنامه های عملیاتی سال جاری شرکت آب منطقه ای بوشهر می باشد.

رجایی ادامه داد: ساختار سازی مناسب و فعالیت مستمر منظم کمیته پدافند غیرعامل شرکت نیز از جمله اقدامات می باشد.

درادامه این برنامه در مورد مواد آتش زا، میزان خطر و نحوه ی کنترل آن به حضار از سوی کارشناسان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بندر بوشهرتوضیحاتی ارایه داده شد.

معرفی انواع مواد سوختنی، انواع کپسول مناسب جهت اطفاء و نحوه ی اطفاء حریق، از مهمترین نکاتی بود که بصورت کارگاه اموزشی ارائه گردید.

در پایان و در قالب  مسابقه ای بین شرکت کنندگان از مطالب آموزشی سوالاتی طرح  و به برندگان آن نیز در دو بخش بزرگسالان و کودکان جوایزی اهدا گردید.

گفتنی است  به شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی، ازسوی دفتر آموزش و منابع انسانی، "گواهی نامه شرکت در دوره" اعطا خواهد شد.

کد خبر: 286
  تاریخ خبر : 9 آبان 1396
  آخرین به‌روزرسانی : 9 آبان 1396
 روابط
 893