بازدید استاندار بوشهر از سد در حال احداث دالکی

صبح امروز استاندار بوشهر در اولین بازدید خود از پروژه های آبی استان، به همراه مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان بوشهر در محل احداث سد دالکی حضور یافت و از نزدیک در جریان روند پیشرفت پروژه مذکور قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان بوشهر، عبدالکریم گراوند در حاشیه این بازدید با اشاره به اهمیت پروژه های آب رسانی و تأمین آب شرب و کشاورزی گفت: اجرای این گونه طرح ها از اولویت های اصلی استان است و نهایت تلاش خود را برای تأمین بودجه و تکمیل این سد طبق برنامه ی 4 ساله ی پیش بینی شده، به کار می بندیم.

گراوند کشاورزی را رکن اصلی اقتصاد شهرستان دشتستان خواند و افزود: 14هزار هکتار نخلیلات در پایین دست سد دالکی نیازمند به تأمین آب می باشند و این موضوع، اهمیت این سد را دوچندان می کند.

استاندار بوشهر افزود: مدرن کردن شبکه های آبیاری و استفاده از شیوه های نوین آبیاری نیز باید به طور جدی در استان انجام شود تا بتوانیم بهره ی بیشتری از منابع آبی ببریم.

عبدالکریم گراوند ضمن تشکر از تلاش های مدیرعامل شرکت آب منطقه ای بوشهر در روند اجرایی شدن این پروژه تصریح کرد: با توجه به نقش تأثیر گذار این پروژه در آینده استان، امیدواریم بتوانیم با تأمین مالی این پروژه آن را طی زمان تعیین شده به بهره برداری برسانیم و رکوردی در بهره برداری به موقع پروژه های سنگین به ثبت برسانیم.

کد خبر: 289
  تاریخ خبر : 13 آبان 1396
 روابط
 882