برگزاری نشست دبیران شورای فرهنگی صنعت آب و برق استان بوشهر با حضور مسئول امور فرهنگی وزارت نیرو

نشست مشترک دبیران شورای فرهنگی و ائمه جماعات شرکت های تابعه صنعت آب و برق استان بوشهر با حضور حجت الاسلام و المسلمین علی یزدانپرست، به میزبانی شرکت توزیع برق استان بوشهر برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر، دراین جلسه دبیر شورای فرهنگی شرکت آب منطقه ای بوشهر به ارائه مهم ترین گزارش ها و اقدامات صورت گرفته در حوزه ی فرهنگی پرداخت.

محمدرضا جهانشاهی برنامه ریزی و اجرای فعالیت های مختلف فرهنگی، از جمله: تشکیل منسجم شورای فرهنگی، برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی آب و آبفا به صورت مشترک، دعوت از اساتید حوزه و دانشگاه و سخرانان برجسته و در رأس آنها همکاری با ستاد اقامه نمازاستان و ترویج و تبیین فرهنگ نماز در سطوح مختلف همکاران و خانواده ها از مهمترین اقدامات فرهنگی بر شمرد.

وی ادامه داد: در تمامی مقاطع سنی از جمله دانش آموزان و دانشجویان و خانواده ها، برنامه های مختلف فرهنگی در قالب برگزاری مسابقات کتابخوانی، سخنرانی و نیز مراسمات مذهبی و دوره های آموزشی اجرا و در دست اقدام داریم.

وی اضافه کرد: در حالی حاضر نیز با جلساتی که با مسئول بنیاد غدیر شناسی داشته ایم، به زودی دوره آموزشی در قالب کارگاه های آموزش در راستای مقابله با فرقه های انحرافی و تحکیم عقاید همکارن و خانواده ها برگزار خواهیم نمود.

این گزارش می افزاید، نشست مشترک مدیران عامل شرکت های صنعت آب و برق استان با حضور مسئول امور فرهنگی وزارت نیرو، بعد از ظهر امروز برگزار می گردد.

 

کد خبر: 291
  تاریخ خبر : 16 آبان 1396
  آخرین به‌روزرسانی : 17 آبان 1396
 روابط
 905