نشست مشترک مشاورین گروه های گشت و بازرسی صیانت از منابع آب

نشست مشترک مشاور ناظر و مشاورین گروه های "گشت و بازرسی صیانت از منابع آب" شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر با موضوع "چالشها و راهکارها" برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر؛ در این جلسه مشاورین به بیان دیدگاه های خود در خصوص چالش ها و مشکلات موجود پرداختند.

در ادامه این جلسه معاون حفاظت و بهره برداری شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر با بیان این که گروه های گشت و بازرسی بیش از 50 درصد از فعالیت های این حوزه را تشکیل می دهند، اظهار داشت: آموزش کارشناسان باید یکی از محوری ترین برنامه های مشاور باشد و اگر کارشناسی با حوزه کار خود آشنا نباشد و مهارت های لازم را نداشته باشد، عملکرد مشاور از لحاظ کارفرما عملکرد قابل قبول نخواهد بود.

مهندس امید آزادی‌جو ادامه داد: مشاورین در ارائه گزارش ماهیانه نیز باید دقت بیشتری را لحاظ دارند، چرا که همین آمار و گزارش ها، به عنوان منبع و مرجعی برای تحلیل منابع آب استان مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر نیز در سخنانی اظهار داشت: خوشبختانه رویکرد جدیدی که مقام عالی وزارت نیرو در برنامه های خود عنوان کرده است، نویدبخش آینده و افق روشنی در فعالیتهای این وزارتخانه در سطح کشور خواهد بود.

مهندس شاهپور رجایی تصریح کرد: شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر، اقدامات بسیار خوبی در زمینه اجرای طرح احیا و تعادل بخشی انجام داده که این فعالیت ها نیز وارد فصل تازه تری خواهد شد.

وی ضمن قدردانی از صحبت‌های استاندار جدید در خصوص همراهی با برنامه های شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر افزود: طی جلساتی که با استاندار داشتیم، ایشان تأکید بسیار زیادی در خصوص اجرا و ادامه طرح احیا و تعادل بخشی، بدون در نظر گرفتن هر گونه ملاحظاتی داشتند.

کد خبر: 295
  تاریخ خبر : 22 آبان 1396
 روابط
 972