تشکیل جلسه کارگروه اطلاع رسانی، آموزش و فرهنگ سازی در بوشهر

کارگروه اطلاع رسانی، آموزش و فرهنگ سازی طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی، با حضور تمامی اعضا در دفتر معاون حفاظت و بهره برداری شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر؛ دبیر این کارگروه اظهار داشت: اجرای برنامه عملیاتی با رعایت برنامه زمان‌بندی تا پایان سال جاری و تحقق اهداف مشخص شده از سوی شرکت مدیریت منابع آب ایران از مهم‌ترین محورهای جلسه امروز بود که حاضران به بحث و اظهار و نظر درباره آن پرداختند.

مهندس محمدرضا جهانشاهی افزود: دفاتر چهارگانه حوزه معاون حفاظت و بهره برداری مکلف گردیدند برنامه زمان‌بندی اطلاع رسانی خود را با مهم ترین محورها به منظور تولید محتوای رسانه ای اعم از صدا و سیما، تهیه بنر، ساخت فیلم های کوتاه و موشن گرافی در مجازی به دفتر روابط عمومی شرکت تحویل نمایند.

وی ادامه داد: همچنین رؤسای ادارات منابع آب شهرستان ها نیز موظف شدند نشست های خود را با مقامات اجرایی و نهادهای قضایی و انتظامی در چارچوب فرمت خاصی که از سوی دفتر روابط عمومی به آن ها ارسال خواهد شد، به صورت ماهانه و طبق برنامه عملیاتی به دفتر مذکور تحویل نمایند.

کد خبر: 297
  تاریخ خبر : 24 آبان 1396
 روابط
 803