برپایی میز خدمت شرکت آب منطقه ای بوشهر در دو شهرستان دشتی و تنگستان

میز خدمت شرکت آب منطقه ای با حضور مدیرعامل این شرکت به منظور پاسخ گویی به مسائل و مشکلات مردم شهرستان های دشتی و تنگستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای بوشهر، به منظور پاسخ گویی و دیدار چهره به چهره با بهره برداران منابع آب، مدیرعامل، معاون حفاظت و بهره برداری و رؤسای ادارات منابع آب نسبت به برپایی میز خدمت در دو شهر آباد (شهرستان تنگستان) و روستای سنا (شهرستان دشتی) اقدام نمودند.

در این دیدار مردمی، مطالبات عمومی و درخواست های بهره برداران بررسی و ثبت گردید و به سوالات کشاورزان و شهروندان در خصوص منابع آب پاسخ داده شد.

عمده مطالبات مردمی در حوزه درخواست تخصیص، کف شکنی، حریم و بستر رودخانه ها و مجوز برداشت از آب سطحی برآورد می شود و با دستور مدیرعامل شرکت آب منطقه ای بوشهر، از حداکثر ظرفیت های قانونی جهت رفع مشکلات بهره برداران استفاده خواهد شد.

این دو نشست مردمی با حضور غلامحسین کرمی –نماینده شهرستان های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی- و دبیر کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی برگزار گردید.

این گزارش می افزاید در هفته جاری نیز بررسی مطالبات بهره برداران شهرستان دشتستان در قالب بازدید میدانی از تاسیسات آبی با حضور ابراهیم رضایی نماینده شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی و کشاورزان منطقه انجام شد.

کد خبر: 830
  تاریخ خبر : 6 اردیبهشت 1401
  آخرین به‌روزرسانی : 6 اردیبهشت 1401
 روابط
 794