سه پروژه شرکت آب منطقه ای بوشهر به بهره برداری می رسد

همزمان با گرامیداشت هفته دولت، از ساختمان های اداره منابع آب شهرستان جم و شهرستان کنگان و ساختمان اداره بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی سعدآباد با مجموع اعتبار 300 میلیارد ریال بهره برداری خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: هفته دولت فرصت مناسبی به منظور ارائه دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرصتی برای ارائه خدمت مضاعف به مردم کشور است.

علی محمدی گفت: در این راستا، سه ساختمان اداری در شهرستان های جم، کنگان و دشتستان (شهر سعدآباد) به منظور ارائه خدمات با کیفیت به بهره برداری خواهد رسید.

وی عنوان کرد: این سه ساختمان در زمین هایی به وسعت مجموع 3600 متر مربع و زیربنای مجموع 1400 متر، فضای مناسبی را برای تکریم هرچه بیشتر مراجعین فراهم خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای بوشهر عنوان کرد: ابنیه مذکور با مجموع اعتبار 340 میلیارد ریال از منابع داخلی شرکت آب منطقه ای بوشهر احداث و تجهیز شده است.

محمدی با اشاره به دیگر پروژه های شرکت آب منطقه ای بوشهر گفت: هفته دولت ویترینی برای ارائه دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است اما خدمت رسانی به مردم در طول سال به طور مستمر ادامه دارد.

وی اظهار کرد: شروع عملیات اجرایی سد باهوش، شروع عملیات اجرایی لایروبی زهکش های دشتستان و ساماندهی رودخانه حله، آغاز آبگیری دو سد اخند و باغان و رهاسازی آب از سد خاییز از جمله اقدماتی است که در حوزه منابع آب تنها در یک سال گذشته است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای بوشهر افزود: آزادسازی 400 هزار مترمربع از اراضی حریم و بستر رودخانه ها و آبراه های استان بوشهر، پر و مسلوب المنفعه نمودن 170 حلقه چاه غیرمجاز و صرفه جویی بیش از 5.2 میلیون مترمکعب آب در سال، جلوگیری از اضافه برداشت 4.6 میلیون مترمکعب از منابع آب زیرزمینی و تجهیز بیش از 700 حلقه از چاه های استان بوشهر به تجهیزات اندازه گیری حجمی هوشمند از جمله اقدامات غیرسازه ای این شرکت می باشد.

کد خبر: 977
  تاریخ خبر : 1 شهریور 1402
  آخرین به‌روزرسانی : 1 شهریور 1402
 روابط
 319