بازدید بیش از 9هزار نفر گردشگر از تاسیسات آبی استان بوشهر

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای بوشهر گفت: در تعطیلات نوروزی سال جاری بیش از 9 هزار نفر از هموطنان از سازه ها و تاسیسات آبی استان بوشهر بازدید نمودند.

علی محمدی اظهار کرد: با توجه به آب و هوای مناسب استان بوشهر در ایام نوروز و همچنین بارندگی های مناسب سال آبی جاری، سدها و سازه های آبی به عنوان یکی از مقاصد گردشگری مسافرین نوروزی انتخاب می گردد.

وی عنوان کرد: در همین راستا شرایط میزبانی از بازدید کنندگان از این تاسیسات، پیش از فصل گردشگری در دستورکار این شرکت قرار داشته و امکانات لازم به ویژه در سد رییسعلی دلوار به عنوان بزرگترین سد استان بوشهر مستقر شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای بوشهر آمار کل بازدیدکنندگان از سدها و تاسیسات آبی استان بوشهر را 9314 نفر عنوان کرد و افزود: سد رییسعلی دلواری با بیش از 5هزار نفر ورودی، بیشترین بازدید کننده را داشته است.

محمدی افزود: جهت تسهیل بازدید و همچنین رفاه حال بازدیدکنندگان، تورهای رایگان با همراهی کارشناسان فنی و ارائه توضیحات توسط این کارشناسان در سد رییسعلی دلواری انجام شد.

وی عنوان کرد: سد تنگ ارم، سد ارغون، بندهای انحرافی و شبکه های آبیاری از جمله دیگر سازه های آبی مورد بازدید مسافرین نوروزی و هم استانی های بوشهری بوده است.

کد خبر: 931
  تاریخ خبر : 14 فروردین 1402
  آخرین به‌روزرسانی : 14 فروردین 1402
 روابط
 462