ساختمان اداره بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی رودخانه دالکی (بخش سعدآباد) افتتاح شد

طی مراسمی با حضور فرماندار دشتستان و معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای بوشهر، ساختمان جدید اداره اداره بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی سعدآباد افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای بوشهر، معاون حفاظت و بهره‌برداری این شرکت اظهار کرد: بند انحرافی سعدآباد قدیمی ترین شبکه‌ آبیاری مدرن کشور و ساختمان بهره برداری آن سابقه‌ی بیش از ۸۰ ساله دارد.

وی افزود: همچنین شبکه آبیاری و زهکشی رودخانه دالکی قدمتی حدود ۳۰۰ سال را دارا می باشد.

عبدالطیف عباسی‌نژاد گفت: ارتقاء شاخص‌های خدمت رسانی به بهره‌برداران منابع آب، نیاز به ایجاد ساختمان جدید بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی رودخانه دالکی(بخش سعدآباد) را به عنوان یک ضرورت در دستورکار این شرکت قرار داد.

وی عنوان کرد: بدین منظور ساختمانی جدید با مساحت یک‌هزار مترمربع و زیربنای ۲۲۰ مترمربع ساخته شده تا فضای خدمت رسانی به مراجعین این اداره شایسته میزبانی مردم شریف منطقه باشد.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای بوشهر خاطرنشان کرد: این بنا با اعتبار بالغ بر ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و از منابع داخلی شرکت آب منطقه‌ای بوشهر و در مدت ۸ ماه ساخته شده و هم‌اکنون مصادف با هفته دولت به باغداران محترم تقدیم می‌شود.

کد خبر: 980
  تاریخ خبر : 6 شهریور 1402
 روابط
 323