افتتاح نماز خانه کوی آبشیرینکن شرکت آب منطقه ای استان

در آیینی با حضور مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهرو نیز جمعی از معاونین، مدیران و کارکنان، نماز خانه کوی آبشیرینکن با زیربنای بالغ بر 100 متر مربع افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر مهندس شاهپور رجائی مدیر عامل و رییس شورای فرهنگی این شرکت در سخنانی اظهار داشت: خدا را شاکریم که در روزهای آغازین ماه مبارک رمضان این مکان مورد بهره برداری قرار گرفت و امیدواریم بعنوان یک مرکز و کانون فرهنگی – مذهبی برای همکاران و خانواده های آنها مورد استفاده قرار گیرد.

وی اضافه کرد: شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر در کنار رسالت اصلی و خطیر خود در حوزه مدیریت منابع آب استان، در راستای اجرای سیاستها و نظامنامه فرهنگی وزارت نیرو، این برنامه ها را با جدیت بیشتری دنبال خواهد نمود.

وی با توجه به اهمیت و همبستگی مقوله" آب و فرهنگ" در آیات و روایات تصریح کرد: بر این باوریم که اگر مدیریت منابع آب در جامعه، بر اساس فرهنگ صحیح ایرانی- اسلامی ریل گذاری شود، قطعاً در زمینه مدیریت مصرف بهینه آب، گامهای موثر و رو به جلویی خواهیم برداشت.

رجائی ادامه داد: در جلسات شورای فرهنگی شرکت که بصورت مستمر برگزار می شود، اهداف مشخصی را مطابق با نظامنامه فرهنگی وزارت نیرو دنبال می کنیم که یکی از آنها تحکیم و تقویت بنیان خانه و خانواده و نیز ترویج فرهنگ اسلامی و اجرای مناسبتهای مذهبی خواهد بود.

رییس شورای فرهنگی و مدیر عامل شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر ادامه داد: برگزاری نماز جماعت مغرب و عشاء  و همچنین جلسه قرائت و تفسیر قرآن کریم در ایام ماه مبارک رمضان؛برگزاری کلاسهای فرهنگی - آموزشی جهت اوقات فراغت فرزندان همکار و خانواده ها در تابستان سال جاری از جمله برنامه های اولیه این نماز خانه خواهد بود.

 

کد خبر: 224
  تاریخ خبر : 8 خرداد 1396
  آخرین به‌روزرسانی : 8 خرداد 1396
 روابط
 1018