جمع آوری بیش از 30 مورد منصوبات غیر مجاز در شهرستان جم

رییس اداره منابع آب شهرستان جم از جمع آوری بیش از 30مورد منصوبات انتقال غیر مجاز آب به خارج از اراضی آبخور اولیه در طول هفته های گذشته خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر، مهندس مهرداد دنیادیده در جم و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال گذشته 17 حلقه چاه محفوره بعد از سال 85 پر و مسلوب المنفعه گردید و تا کنون نزدیک به 10 دستگاه کمپرسور و دستگاههای حفاری غیر مجاز توقیف و صاحبان آنها به مراجع قضایی معرفی شده اند.

وی اضافه کرد: با هماهنگی و تعامل های بسیار خوبی که بین دستگاهها و نهادهای مرتبط در سطح شهرستان وجود دارد، پر کردن چاههای غیر مجاز و دیگر اقدامات سلبی را در راستای اجرای طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی -در سال جدید -با قدرت بیشتر و شتاب مضاعفی دنبال خواهیم کرد.

رییس اداره منابع آب شهرستان جم ادامه داد: آبفروشی و انتقال آب در این شهرستان که طبق مواد 27 و 28 قانون توزیع عادلانه آب از تخلفات دیگر محسوب می شود، 5 مورد را تا کنون شناسایی  کردیم که دستور توقیف آنها نیز صادر و متخلفان به مراجع قضایی معرفی شدند.

دنیادیده صیانت و حفاظت از منابع آب استان را وظیفه ای همگانی  دانست و بر لزوم همکاری و همراهی بیشتر مردم و مسئولان با اداره متبوعش تاکید کرد.

 

 

 

 

 


 

کد خبر: 225
  تاریخ خبر : 9 خرداد 1396
  آخرین به‌روزرسانی : 9 خرداد 1396
 روابط
 1070