مهندس شاهپور رجایی:ممنوعیت شنا کردن در تاسیسات آبی استان بوشهر

مدیر عامل شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر در خصوص خطر شنا کردن در تاسیسات آبی استان هشدار جدی داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر، مدیر عامل این  شرکت با اعلام این خبر افزود: با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان و شروع فصل گرما در این استان و همچنین پیرو اطلاعیه های قبلی، شنا کردن در تمامی تاسیسات آبی استان، اعم از دریاچه سدها و بندها؛رودخانه ها،کانالهای آبیاری ودیگر تاسیسات مشابه ممنوع بوده و از عموم شهروندان و هم استانیها درخواست می شود از شنا کردن در این مکانها جدا پرهیز نمایند.

وی ادامه داد:هرساله با فرا رسیدن فصل گرما ،تعداد زیادی از هم استانیها و هموطنان با رفتن به این مکانها و گذراندن اوقات فراغت خود، به شنا کردن در این تاسیسات پرداخته و هشدارهای این شرکت را در خصوص خطرات غرق شدگی و پیامدهای حاصل از آن نادیده  می گیرند.

مدیر عامل شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر با تاکید بر اینکه وقوع هرگونه پیشامد احتمالی متوجه این شرکت نمی باشد،از خانواده ها خواست به شدت مواظب و مراقب فرزندان خود باشند و از شنا کردن در این مکانها پرهیز نمایند.

رجایی اطلاع رسانی در این خصوص را وظیفه ذاتی شرکت متبوعش دانست وضمن تشکر از همراهی اصحاب رسانه ،از تمامی سایتها و مطبوعات  نیز درخواست کرد درراستای تنویر افکار عمومی و ارتقای سطح آگاهی هم استانی ها در خصوص این مهم -جهت جلوگیری از هرگونه پیامد ناگوار- بلند گوی هشدارهای این شرکت باشند.

 

کد خبر: 227
  تاریخ خبر : 11 خرداد 1396
 روابط
 1100