برگزاری چهل و هفتمین جلسه کمیته راهبردی طرح احیا و تعادل بخشی

چهل و هفتمین جلسه کمیته راهبردی طرح احیا و تعادل بخشی با حضور مدیر عامل شرکت و در دفتر ایشان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر، مهندس شاهپور رجایی در سخنانی انسداد چاههای غیر مجاز و نیز اصلاح و تعدیل پروانه چاهها را از مهمترین اقدامات شاخص حوزه حفاظت و بهره برداری در سال جاری دانست.

وی اضافه کرد: اولویت پر کردن چاههای غیر مجاز بترتیب از چاههای محفوره سال 1395 و ما قبل آن خواهد بود.

رجایی معاون و مدیران حوزه حفاظت و بهره برداری را مکلف کرد از حفر هر گونه چاه غیر مجاز در سال جاری جلوگیری و این اقدام را بصورت مستمر رصد، نظارت و گزارش نمایند.

وی در ادامه با بیان اینکه در سال جاری اجرای طرح احیا و تعادل بخشی را با برنامه منسجم تری دنبال خواهیم کرد، اظهار داشت: نظر به اجرای تفاهم نامه همکاری شرکت مدیریت منابع آب ایران و سازمان بسیج درراستای اجرای طرح احیا و تعادل بخشی؛ هماهنگی های مقدماتی بین شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر، حوزه بسیج و سپاه استان انجام شده و بزودی در قالب جلساتی در خصوص همکاریهای مشترک و امضای تفاهنامه بحث و تبادل نظر خواهد شد.

مدیر عامل شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر در پایان جلسه از نشست حوزه متبوعش با شرکت توزیع برق استان در هفته جاری در خصوص کنتورهای فهام خبر داد.

در ابتدای این جلسه معاون حفاظت و بهره برداری به گزارشی از اقدامات طرح احیا و تعادل بخشی در خصوص انسداد چاههای غیر مجاز و اصلاح و تعدیل پروانه ها در سال گذشته مطالبی را بیان نمود.

مهندس امید آزادی جو افزود: در سال 1395 بالغ بر 82 حلقه چاه پر و مسلوب المنفعه گردید و قریب به 2 هزار  پروانه چاه اصلاح و تعدیل شدند.

 

کد خبر: 234
  تاریخ خبر : 21 خرداد 1396
  آخرین به‌روزرسانی : 21 خرداد 1396
 روابط
 1002