رقابت‌های سراسری دارت بانوان وزارت نیرو به پایان رسید

دهمین دوره مسابقات سراسری دارت بانوان وزارت نیرو با معرفی نفرات و تیم‌های برتر پایان یافت.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای بوشهر در آیین اختتامیه مسابقات گفت: صنعت آب و برق یکی از حساس ترین و مهم‌ترین دستگاه های اجرایی کشور است که خدمت رسانی در این حوزه به شدت در زندگی روزمره هموطنان ملموس است.

علی محمدی اظهار کرد: استمرار و پایداری تولید، انتقال و توزیع آب و برق نیازمند کار و تلاش بی‌وقفه است این حجم از فعالیت به سرمایه‌های انسانی پویا و سرزنده وابسته است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای بوشهر عنوان کرد: میزبانی بیش از ۱۰۰ تن از بانوان توانمند وزارت نیرو موجب خرسندی و مباهات این شرکت است و با وجود تمام محدودیت‌های زیرساختی، نهایت تلاش خود در راستای جلب رضایت همکاران گرامی را به کار بستیم.

وی یادآور شد: توسعه ورزش همگانی در میان کارکنان وزارت نیرو در استان بوشهر یکی از رویکردهای مهم ارتقاء سلامت سرمایه های انسانی این سازمان است و استمرار برنامه‌های ورزشی شرکت‌های صنعت و برق استان بوشهر در دستورکار ویژه این شرکت ها قرار دارد.

دبیر انجمن دارت وزارت نیرو نیز در این مراسم گفت: سطح مسابقات این دوره نسبت به دوره‌های قبل بسیار بالاتر بود که این پیشرفت برای این مجموعه ارزشمند است.

فرزانه صادق زاده اظهار کرد: در این رقابت‌ها 118 نفر از بانوان کارمند شرکت‌های مختلف وابسته به وزارت نیرو از استان‌های مختلف حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه 83 نفر بازیکن با همراهی تیم فنی و سرپرستی از 17 استان در مسابقات به رقابت پرداختند، گفت: این بازیکنان در قالب 21 تیم در دهمین دوره مسابقات دارت بانوان وزارت نیرو حضور یافتند.

دبیر انجمن دارت وزارت نیرو با بیان اینکه نفرات برتر در لیگ دارت کشوری فعال هستند تصریح کرد: در رشته دارت وزارت نیرو آقایان و خانم‌ها حدوداً 800 فعالیت می‌کنند و در طول سال مسابقات استانی و کارگری و کشوری برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی دهمین دوره مسابقات دارت بانوان وزارت نیرو نیز در گفتگویی اظهار کرد: در این دوره مسابقات ۱۱۸ ورزشکار در قالب بازیکن، سرپرست تیم‌ها و مربی حضور داشتند.

مرتضی بهمنیاری با بیان افزایش چشمگیر تعداد شرکت‌کنندگان این دوره از رقابت‌ها گفت: با برنامه ریزی مناسب در کمیته اجرایی رقابت‌ها، از حداکثر ظرفیت های موجود در استان بوشهر به منظور میزبانی شایسته از همکاران ارجمند وزارت نیرو استفاده شد. 

وی ادامه داد: در نهایت در قالب تیمی شرکت آب و فاضلاب مشهد مقام اول، مدیریت شبکه برق ایران مقام دوم و تیم آب منطقه‌ای قزوین به مقام سوم دست یافتند.

بهمنیاری افزود: همچنین در بخش انفرادی خانم‌ها نسیم نعمت‌اله زاده ماهانی از شرکت آب منطقه‌ای قزوین، زهرا پوریزدان‌پناه از شرکت توزیع برق کرمان و مریم رجب‌نژاد از شرکت آب و فاضلاب مشهد مقام‌های اول تا سوم کسب کردند. همچنین خانم سمیه امینی از شرکت مدیریت شبکه برق ایران به رتبه سوم مشترک دست یافت.

کد خبر: 1011
  تاریخ خبر : 24 آذر 1402
  آخرین به‌روزرسانی : 25 آذر 1402
 روابط
 559