کارشناس روابط عمومی شرکت آب منطقه ای بوشهر رتبه برتر جشنواره خبر خوب را کسب کرد

در نشست شورای روابط عمومی استان بوشهر، از "حسین فیروزه" کارشناس روابط عمومی شرکت آب منطقه ای بوشهر به عنوان رتبه برتر جشنواره رسانه ای خبر خوب، تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای بوشهر، جشنواره رسانه‌ای "خبر خوب"، در چهارده بخش در قالب های مختلف رسانه ای برگزار گردید و نفرات برتر هر بخش معرفی شدند.

حسین فیروزه -کارشناس روابط عمومی شرکت آب منطقه ای بوشهر- نیز در این جشنواره به عنوان رتبه اول بخش اینفوگرافیک معرفی شد و توسط "اکبر پورات" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر مورد تقدیر قرار گرفت.

در بخشی از این پیام تقدیر آمده است:

بیرق بزرگ آگاهی بخشی بر دوش خاضعانه و بی ادعای کسانی است که وجود خویش را چراغ راه جامعه نموده اند. طلایه داران این سلسله، راهیان جاده آگاهی و نیک اندیشی، مجاهدانی هستند که نستوه در عرصه اطلاع رسانی گام بر می دارند.

بدینوسیله با تقدیر از مشارکت مسئولانه شما، کسب رتبه برتر در بخش اینفوگرافیک جشنواره خبر خوب را صمیمانه تبریک گفته و سلامتی و توفیق روزافزونتان را از خداوند منان خواستاریم.

شایان ذکر است روابط عمومی شرکت آب منطقه ای بوشهر در سال اخیر در ارزیابی وزارت نیرو، استانداری بوشهر، جشنواره فجر انقلاب، جشنواره رسانه ای ابوذر و دوره قبلی جشنواره رسانه ای خبر خوب نیز رتبه برتر را کسب نموده است.

کد خبر: 1015
  تاریخ خبر : 12 دی 1402
  آخرین به‌روزرسانی : 13 دی 1402
 روابط
 177