عملکرد دستگاه‌های اجرایی در حوزه‌های مختلف ایثارگری پایش می شود

دبیر شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران هدف از سفر به استان بوشهر را پایش عملکرد دستگاه‌های اجرایی در حوزه‌های مختلف 14 گانه ایثارگری اعلام کرد و گفت: علاوه بر پایش عملکرد دستگاه‌ها، قوانین و مقررات حوزه ایثارگری بررسی می‌شود.

رضا رحیمی نسب با اشاره به سفر شورای مشاوران وزیران در امور ایثارگران در سفر به استان بوشهر اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ها و مأموریت‌های ذاتی شورای مشاوران و وزرا، عملکرد تمام دستگاه‌ها پایش می‌شود.

وی تشکیل جلسه با مسئولین دستگاه مربوطه و بررسی دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های امور ایثارگران در بخش‌های مختلف را از دیگر مأموریت‌های سفر شورای مشاوران وزیران در امور ایثارگران در سفر به استان بوشهر دانست.

دبیر شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران اضافه کرد: مشاورین پس از بررسی دستورالعمل‌ها و قوانین موجود، در دستگاه‌ها، میز خدمت برگزار می‌کنند و زمینه رفع مشکلات ایثارگران را برطرف می‌کنند.

رحیمی نسب تصریح کرد: پس از برگزاری میز خدمت، سرکشی از خانواده‌های ایثارگران در قالب طرح سپاس از دیگر برنامه‌های تیم اعزامی به استان بوشهر محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: در این سفر یک جلسه جمع‌بندی با حضور استاندار، معاونین و مدیران استانی برگزار می‌شود تا مصوبات جدید حسب مشکلات پایش شده صورت جلسه شود.

کد خبر: 1017
  تاریخ خبر : 27 دی 1402
 روابط
 72