رئیس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان بوشهر از تبدیل وضعیت 305 نفر از جامعه ایثارگری در صنعت آب و برق استان بوشهر خبر داد.

علی محمدی با بیان اینکه در استان بوشهر 600 نفر از کارکنان صنعت آب و برق استان بوشهر از خانواده ایثارگران هستند اظهار داشت: این عزیزان شامل فرزندان شهدا، جانبازان، ایثارگران، برادران و خواهران ایثارگر هستند که در شرکت‌های آب و برق استان بوشهر استخدام شده‌اند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای بوشهر، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای بوشهر با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در رسیدگی به مطالبات جامعه ایثارگری بیان کرد: در این راستا 2 هزار انشعاب آب و برق رایگان در سال گذشته به جامعه ایثارگری استان بوشهر واگذار شد.

وی سرکشی از خانواده‌های ایثارگران و تحقق مطالبات آنان را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: سرکشی از خانواده معظم شهدا و جامعه ایثارگری در دستور کار صنعت آب و برق استان بوشهر قرار دارد.

رئیس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان بوشهر به تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران پرداخت و خاطرنشان کرد: تاکنون 305 کارمند صنعت آب و برق استان بوشهر از وضعیت قراردادی، پیمانی و شرکتی به استخدام رسمی تبدیل شده‌اند.

کد خبر: 1019
  تاریخ خبر : 27 دی 1402
 روابط
 110