سعدآباد میزبان طرح داناب در استان بوشهر

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان سعدآباد گفت: طرح دانش آموزی نجات آب (داناب) در قطب سعدآباد شامل شهرهای سعدآباد، آب پخش و شبانکاره اجرا می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای بوشهر، محمد مهدی احمدزاده در کارگاه آموزشی طرح داناب با اشاره به وقوع فرونشست در برخی استان های کشور ابراز امیدواری کرد: با اجرای طرح دانش آموزی نجات آب از بروز چنین وضعیتی در استان بوشهر پیشگیری خواهد شد.

وی عنوان کرد: با مشارکت دانش آموزان در طرح نجات آب، منافع عام و بلند مدت در بهره برداری از منابع آب بر منافع فردی و کوتاه مدت غلبه خواهد کرد.

احمدزاده خاطرنشان کرد: مخاطبان امروز این طرح مسئولان آینده کشور هستند که دغدغه مندی امروزشان منجر به بهبود عملکرد مدیریتی در آینده خواهد شد.

در این کارگاه آموزشی که با حضور معلمان رابط طرح داناب در قطب سعدآباد برگزار شد محمد فشایی مشاور طرح داناب شرکت آب منطقه ای بوشهر به بیان سیمای آب در جهان‌، ایران و استان بوشهر پرداخت و در گفتگو با مخاطبان راهکارهای نجات آب را تشریح کرد.

فشایی در این کارگاه عنوان کرد در سال تحصیلی جاری با همکاری اداره کل آموزش و پروزش استان بوشهر، آموزش معلمان در قطب های اموزشی و با محوریت پژوهش سراهای دانش آموزی برگزار می شود.

کد خبر: 1028
  تاریخ خبر : 7 بهمن 1402
 روابط
 178