تجلیل از بانوان شاغل در شرکت آب منطقه ای بوشهر

در مراسمی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و با حضور مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر، بانوان شاغل در این شرکت مورد تجلیل قرار گرفتند.

مشاور امور بانوان و خانواده شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر ضمن عرض تبریک ایام ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و روز زن اظهار کرد: تعداد کل بانوان شاغل در این شرکت 40 نفر است که خوشبختانه شاهد حضور فعال آن ها در رده های مختلف مدیریتی هستیم.

مرضیه درخشان افزود: از جمله آن می توان به حضور یک مدیر ارشد، دو مدیر میانی و سه مدیر پایه از بانوان شرکت اشاره کرد که در حال نقش آفرینی در صنعت آب استان بوشهر هستند.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت فعال بانوان در رده های مختلف مدیریتی و کارشناسی، نشانگر فرهنگ سازمانی غنی و نمود عینی سبک زندگی ایرانی-اسلامی است.

مشاور امور بانوان و خانواده شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر گفت: به منظور تکریم بانوان شاغل و همزمان با میلاد با سعادت حضرت زهرا(س)، چندین برنامه فرهنگی در این شرکت برگزار گردید.

درخشان بیان کرد: دیدار با یکی از همکاران خانم با سابقه شرکت، ارسال پیام تبریک و تبلیغات محیطی از جمله این اقدامات است.

وی اظهار کرد: بازدید از سد رییسعلی دلواری و تاسیسات آن به همراه 27 تن از همکاران خانم شاغل در پست های مختلف مدیریتی و کارشناسی نیز یکی دیگر از اقدامات انجام شده در روز زن می باشد.

مرضیه درخشان افزود: همچنین در آیینی با حضور مدیرعامل شرکت، با اهدا تقدیرنامه از کلیه بانوان شاغل در شرکت آب منطقه ای بوشهر، قدردانی و تشکر به عمل آمد.

کد خبر: 816
  تاریخ خبر : 8 بهمن 1400
  آخرین به‌روزرسانی : 9 بهمن 1400
 روابط
 953