مراسم تقدیر از قرآن آموزان و روزه اولی های صنعت آب و برق استان بوشهر برگزار شد

در مراسمی با حضور مدیران عامل صنعت آب و برق استان بوشهر و مشاور استاندار در امور قرآنی، از فرزندان شاغلین صعنت آب و برق به دلیل مشارکت در فعالیت های قرآنی در ماه مبارک رمضان تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای بوشهر، رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان بوشهر اظهار کرد: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی است تا همکاران و خانواده های محترم آن ها بیش از پیش از قرآن و فضای معنوی بهره ببرند.

علی محمدی افزود: امسال نیز همانند سنوات گذشته، مجموعه ای از کلاس های آموزشی با تاکید بر آموزش قرآن و احکام جهت فرزندان شاغلین صنعت آب و برق استان بوشهر در نمازخانه کوی آبشیرینکن برگزار گردید.

وی خاطرنشان کرد: این کلاس ها که با حضور مدرس برتر قرآنی استان و استقبال پرشور کودکان و نوجوانان برگزار گردید، علاوه بر آموزش روخوانی، روانخوانی و مفاهیم قرآنی، فضایی بانشاط جهت سپری کردن اوقات فراغت فرزندان همکار را نیز فراهم ساخته است.

رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان بوشهر ضمن تقدیر از کلیه دست اندرکاران برپایی دوره های مذکور گفت: با توجه به استقبال مناسب از کلاس های برگزار شده و همچنین مراسمات دینی و فرهنگی ماه مبارک رمضان، این مراسمات و کلاس ها در دیگر ایام سال نیز بدون وقفه ادامه خواهد یافت.

مشاور ترویج امور قرآنی استاندار بوشهر نیز با تقدیر از اقدام ارزشمند شرکت های صنعت آب و برق استان بوشهر در زمینه اشاعه فرهنگ قرآنی گفت: ترویج فرهنگ قرآنی در دستگاه هایی که با ماموریت های مختلف در حال خدمت رسانی به مردم هستند امری بسیار ارزشمند است.

 علیرضا یزاف اظهار کرد: انسجام و وحدت رویه در فعالیت های فرهنگی وزارت نیرو شایسته توجه ویژه است و می تواند به عنوان رویه ای برای سایر دستگاه های اجرایی تبدیل شود.

وی تصریح کرد: آمیخته شدن فضای مساجد و نمازخانه ها به مسائل فرهنگی به ویژه برای جوانان، از جمله فرامین رهبر معظم انقلاب است و این مسجد با توجه به فعالیت های مختلفی که در سنوات مختلف از آن سراغ داریم، نمونه ای شایسته از انتقال این پیام است.

گفتنی است در ادامه این مراسم، برنامه های فرهنگی، مسابقات و نمایش های مفرح با حضور گروه "عمو سید و خرگوش ناقلا" جهت انتقال مفاهیم دینی در قالب تئاتر ویژه کودکان و نوجوانان برگزار گردید و همچنین از قرآن آموزان و روزه اولی های صنعت آب و برق استان بوشهر تقدیر شد.

 

کد خبر: 935
  تاریخ خبر : 30 فروردین 1402
 روابط
 510