مراسم تقدیر از ورزشکاران صنعت آب و برق استان بوشهر برگزار شد

در مراسمی با حضور دبیر شورای ورزش و مشاور معاون وزیرنیرو در امور مالی، حقوقی و پشتیبانی از قهرمانان و مدال آور صنعت آب و برق استان بوشهر تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای بوشهر، دبیر هیئت ورزش این شرکت اظهار کرد: برگزاری این مراسم با حضور پرشور ورزشکاران و همچنین مدیران عامل، معاونین، دبیران هیئت های ورزش صنعت آب و برق و دعوت از برخی از چهره های ورزشی از جمله محمدحسین زاهدی فرد و احمد رزمی همراه بود.

مرتضی بهمنیاری افزود: توسعه ورزش های همگانی در سطح شرکت های تابعه وزارت نیرو موجب ایجاد فضایی پرشور و پویا در میان کارکنان این عرصه می گردد و منجر به افزایش بهره وری منابع انسانی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: همسویی برنامه های فرهنگی و ورزشی و پررنگ شدن نقش فرهنگ و اخلاق در فعالیت های ورزشی یکی از رویکردهای مهم هیئت های ورزش صنعت آب و برق استان بوشهر است.

بهمنیاری خاطرنشان کرد: علاوه بر کارکنان صنعت آب و برق خانواده ها و فرزندان آن ها نیز در برنامه سالانه ورزشی نقش ویژه ای دارند و بر توسعه ورزش همگانی و همچنین آموزش آن ها تاکید ویژه ای داریم.

دبیر هیئت ورزش شرکت آب منطقه ای بوشهر عنوان کرد: در پایان این مراسم از 200 ورزشکار صنعت آب و برق که در 8 رشته ورزشی فوتسال، والیبال، بدمینتون، آمادگی جسمانی، دارت، تنیس روی میز، شنا و کوهنوردی شرکت کرده بودند، و همچنین پیشکسوتان ورزشی تقدیر شد.

اسامی هشت نفر از همکاران شرکت آب منطقه ای بوشهر که در 10 رشته ورزشی حائز مقام کشوری و استانی شده اند:

پیشکسوت ورزش صنعت آب و برق: عنایت الله محبی

مجید بحرانی: شطرنج

کمال الدین صابری: شطرنج

اردشیر فولادی: والیبال

نعمت الله نجاتی: شنا

مریم جمهیری: آمادگی جسمانی

سپیده مستوفی: آمادگی جسمانی و دارت

فضل الله راسته: شنا و آمادگی جسمانی

افشین ملک زاده: شنا

کد خبر: 951
  تاریخ خبر : 27 خرداد 1402
  آخرین به‌روزرسانی : 27 خرداد 1402
 روابط
 360