برگزاری دوره آموزشی آیین نگارش و نامه نگاری اداری

معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی شرکت آب منطقه ای بوشهر از برگزاری دوره آموزشی نامه نگاری اداری و آیین نگارش ویژه مدیران و کارشناسان این شرکت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای بوشهر، حسین باشی زادگان اظهار کرد: این دوره با هدف توانمندسازی و ارتقاء دانش عمومی و اصول فنی مکاتبات اداری و با استقبال خوب کارمندان شرکت آب منطقه ای بوشهر برگزار شد.

وی افزود: با توجه به ضرورت افزایش بهره وری و تسریع در اجرای وظابف درون سازمانی و برون سازمانی، معرفی ساختار و اصول نگارش انواع نامه های اداری به عنوان یک ضرورت آموزشی شناخته می شود.

معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی شرکت آب منطقه ای بوشهر خاطرنشان کرد: از سوی دیگر نهادینه کردن مطالب نگارشی و ویراشی نامه نگاری و رعایت آخرین دستورالعمل های فرهنگستان زبان فارسی، موجب تصریح و تسریع در فرآیند انتقال اطلاعات می گردد.

باشی زادگان عنوان کرد: برگزاری این کارگاه توسط یکی از مدرسان ملی مجرب حوزه آیین نگارش و به صورت کارگاهی بوده و ضمن ارائه مطالب، به سوالات و ابهامات کارمندان شرکت نیز پاسخ داده شده است.

وی افزود: برگزاری این قببیل دوره های آموزشی به نوعی سرمایه گذاری در هزینه و زمان سازمان محسوب می شود چرا که علاوه بر حفظ سرمایه های مادی و معنوی، منزلت و اعتبار سازمان را نیز ارتقاء خواهد داد و به پاسداشت زبان فارسی منجر می گردد.

باشی زادگان گفت: در پایان این نشست علاوه بر جزوه های آموزشی، کتاب "نامه نگاری و آیین نگارش" نیز به کلیه همکاران حاضر در جلسه اهدا شد.

کد خبر: 960
  تاریخ خبر : 14 تیر 1402
  آخرین به‌روزرسانی : 14 تیر 1402
 روابط
 353