نشست مدیرعامل شرکت آب منطق های بوشهر با گروه های جهادی

دیدار و گفت‌وگوی گروه‌های جهادی و مردمی با مدیرعامل شرکت آب منطقه ای بوشهر در یک فضای صمیمانه برگزار شد.

معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان بوشهر اهداف اجرای طرح چله نوکری و خدمت را در مناطق محروم و کم برخوردار استان تشریح و تبیین کرد و گفت: به واسطه این طرح می‌توان محرم و صفر و قیام حسینی را از مجلس عزداری صِرف، تبدیل به وسیله و ابزاری در جهت حل مسائل و باز کردن گره‌ی از مشکلات مردم قرار داد.

حجت الله پارمان اظهار کرد: در نشست صمیمانه ای که به همت قرارگاه جهادی افسران ولایت و بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) شکل گرفت، گروه‌های جهادی و مردمی مناطق هدف طرح چله نوکری و خدمت با مدیران دستگاه‌ها و نهادهای استان بوشهر به نشست و گفتگو پرداختند.

وی افزود: مدیرعامل شرکت آب منطقه ای بوشهر نیز پای صحبت‌های نمایندگان گروه‌های جهادی و مردمی مناطق هدف چله نوکری و خدمت نشسته و مسائل و مشکلات گروه‌های هر منطقه را احصاء و با فعالین گروه های جهادی به گفتگو پرداخت.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای بوشهر نیز اظهار کرد: حل مشکلات هر منطقه نیازمند راهکارهای بومی و تجربه زیسته مردم همان منطقه است و گروه های جهادی که برآمده از دل مردم شهرها و روستاها هستند، بهترین راهنما برای یافتن راهکارها هستند.

علی محمد خاطرنشان کرد: همه ی تشکل ها و گروه های مردم محور می توانند نقش مشاورینی امین و آگاه را برای دستگاه های اجرایی ایفا کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به ماهیت خدمت رسانی گروه های جهادی، همکاری و مشارکت با این گروه ها به ویژه در قالب طرح چله نوکری توسعه خواهد یافت.

کد خبر: 965
  تاریخ خبر : 26 تیر 1402
 روابط
 174