هفدهمین جشنواره قرآن و نماز وزارت نیرو در استان بوشهر به کار خود پایان داد

دبیر شورای فرهنگی صنعت آب و برق استان بوشهر گفت: مرحله استانی هفدهمین دوره مسابقات قرآنی وزارت نیرو ویژه فرزندان همکاران صنعت آب و برق استان بوشهر برگزار شد.

دبیر شورای فرهنگی صنعت آب و برق استان بوشهر اظهار کرد: یکی از فعالیت‌های فرهنگی ویژه کارکنان و خانواده های کارمندان وزارت نیرو، توجه به توسعه فرهنگ قرآن کریم است‌ و این مهم هر ساله با برگزاری مسابقات قرآن تجلی پیدا می‌کند.

خداکرم بارگاهی افزود: بر این اساس شورای فرهنگی صنعت آب و برق استان بوشهر بر اساس دستورالعمل های ابلاغی اقدام به برگزاری «هفدهمین جشنواره قرآن و نماز» ویژه فرزندان دختر و پسر کارکنان وزارت نیرو نموده است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، این مسابقات به صورت منسجم در تاریخ 21 تیرماه در سراسر کشور انجام شد اما با توجه به ضرورت مدیریت مصرف انرژی و تعطیل شدن ادارات استان بوشهر در تاریخ فوق، در تاریخ 25 تیرماه و با مشارکت حداکثری برگزار گردید.

بارگاهی اظهار کرد: مجموع ثبت نام کنندگان در این جشنواره 152 نفر بوده و در دو رده سنی و در شش بخش قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ موضوعی قرآن ، اذان، مفاهیم قرآن و احکام و معارف نماز برگزار گردید.

دبیر شورای فرهنگی صنعت آب و برق استان بوشهر یادآور شد: با اتمام مسابقات و انجام داوری بخش شفاهی و کتبی، نتایج مسابقات به مسئولین فرهنگی شرکت ها اعلام خواهد شد.

این گزارش می افزاید: داوری ویژه بخش پسران را "محمد جماله" و داوری ویژه بخش دختران را "زهرا کشاورز" بر عهده داشتند.

کد خبر: 967
  تاریخ خبر : 26 تیر 1402
 روابط
 293