برای سومین سال متوالی

شرکت آب منطقه‌ای بوشهر در جشنواره شهید رجایی به عنوان دستگاه برتر انتخاب شد.

شرکت آب منطقه‌ای بوشهر در بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی، برای سومین سال متوالی و در حوزه «اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری»، به عنوان دستگاه برتر معرفی شد.

در آیین تجلیل از برترین دستگاه های اجرایی استان که در مصلی نماز جمعه بوشهر برگزار گردید، دستگاه های برتر در ارزیابی شاخص‌های عمومی و تخصصی مورد تقدیر قرار گرفتند.

در این مراسم که با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر، استاندار بوشهر و جمعی از مدیران استانی برگزار شد، از مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای بوشهر به دلیل کسب رتبه برگزیده در شاخص اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری تقدیر شد.

در این لوح تقدیر که به امضای احمد محمدی زاده استاندار بوشهر رسیده است آمده:

ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر با عنایت به ارزیابی صورت گرفته ستاد بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی استان بوشهر، آن اداره کل را در فرآیند ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱ به عنوان دستگاه اجرایی برتر در محور اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری در بین واحدهای اجرایی شرکت کننده در فرآیند ارزیابی عملکرد اعلام می نماید.

با تبریک این موفقیت به جنابعالی و کلیه کارکنان محترم آن دستگاه، از درگاه خداوند متعال توفیق بیشتر در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت محترم را مسئلت می نماید.

کد خبر: 979
  تاریخ خبر : 5 شهریور 1402
 روابط
 301